Arodem Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er større enn GTAIV, Red Dead Redemption og GTA: San Andreas sammenlagt. Les hele saken Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Vil ha mer western action fremfor GTA for å være helt ærlig. Blir nok ikke kjøpt på release. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det er vel Mt. Chiliad, ikke Mr. ;-) Forventer at man skal kunne ta med fallskjerm, motorsykkel, og hoppe ut fra toppen. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det er ikke Michael på det bildet, det er Trevor. Michael er fyren som snakket under den første traileren, han som er tidligere bankraner og som nå lever i FIBs vitnebeskyttelsesprogram. Trevor er også kriminell, men lever vel i en campignvogn. Franklin er den fargede fyren vi også har sett på noen bildet og i traileren. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kan dere fjerne PC fra dette her intil dere faktisk kan bekrefte at det kommer til PC, så filteret mitt ikkje tar imot denne nyheten og gir meg falske forhåpninger. 2 Lenke til kommentar
ShampShrimp Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Rockstar har holdt kortene veldig nært brystet sitt når det gjelder infomasjon det siste året. Endelig får vi litt mer å glede oss til. Lurer på hvordan vi skal kunne bytte hoved-person nesten når som helst, men jeg liker iden om flere hoved-personer. Ny trailer den 14 november, så vi får fremdeles nyheter å tygge på. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det er vel Mt. Chiliad, ikke Mr. ;-)Forventer at man skal kunne ta med fallskjerm, motorsykkel, og hoppe ut fra toppen. det gjorde jeg masse på gta san andreas. morsomt tidsfordriv Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fra artikkelen: "Spilleren skal når som helst kunne skifte fra figur til figur, så lenge man ikke er midt i et oppdrag" Dette er rett og slett feil. I et ekempel fra et visst blad så bytter man figur MIDT i missionet, fra å være "gissel"taker til å være skarpskytter(snikskytter? =sniper) Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Det er ikke Michael på det bildet, det er Trevor. Michael er fyren som snakket under den første traileren, han som er tidligere bankraner og som nå lever i FIBs vitnebeskyttelsesprogram. Trevor er også kriminell, men lever vel i en campignvogn. Franklin er den fargede fyren vi også har sett på noen bildet og i traileren. Det har du selvfølgelig helt rett i . Momentery lapse. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Fra artikkelen: "Spilleren skal når som helst kunne skifte fra figur til figur, så lenge man ikke er midt i et oppdrag" Dette er rett og slett feil. I et ekempel fra et visst blad så bytter man figur MIDT i missionet, fra å være "gissel"taker til å være skarpskytter(snikskytter? =sniper) Og like etter skriver jeg "De tre skal av og til jobbe sammen på enkelte oppdrag, og da skal spilleren også kunne skifte mellom de tre." Tar det likevel på min kappe ? det kom litt dårlig frem hva jeg mente. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Vil ha mer western action fremfor GTA for å være helt ærlig. Blir nok ikke kjøpt på release. Red Dead Redemtion 2 kommer nok omsider. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fra artikkelen: "Spilleren skal når som helst kunne skifte fra figur til figur, så lenge man ikke er midt i et oppdrag" Dette er rett og slett feil. I et ekempel fra et visst blad så bytter man figur MIDT i missionet, fra å være "gissel"taker til å være skarpskytter(snikskytter? =sniper)Og like etter skriver jeg "De tre skal av og til jobbe sammen på enkelte oppdrag, og da skal spilleren også kunne skifte mellom de tre." Tar det likevel på min kappe ? det kom litt dårlig frem hva jeg mente. Nei det kom på ingen måte dårlig frem, det er bare noen som ikke gidder å lese orntlig før de kommenterer. 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kommer til å spille dette for alt det er vert. Først Xbox versjonen, å så PC versjonen. Når jeg skal få tid til et liv, vet jeg ikke lengre. > Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Caleb: Så man kan skrive noe feil sålenge man skriver noe rett etterpå? Blir jo helt idiotisk. Lenke til kommentar
TrueQ Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Frister nesten å kjøpe PS3 bare på grunn av GTAV. Da jeg har en decent TV å spille på (Samsung LED 46"). Tror neppe om jeg orker å vente a whole year til PC release. Koster vel ikke all verden for en PS3 slim? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 hva er det med spill design som har åpenbart gullkorn til flerspillermulighet(3 storyer, 3 personer, singelplayer only) men ikkje har lyst og ta steget? 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det er rart med det, at hver gang jeg føler at jeg er ferdig med GTA-serien, blir jeg dratt inn igjen når en ny utgivelse nærmer seg. Tre hovedpersoner... det åpner for mye morro, og jeg er bombesikker på at spillet holder minst like høyt nivå som tidligere. Ny trailer blir jo også fantastisk spennende. Can't wait! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Noe som skurrer her. Grafikken utifra skjermbildene er noe av det villeste jeg har sett I et sandbox spill og så samtidig skal det være 10x større ? Enten så er det PC ekslusivt ellers har dem jukset til grafikken på bildene. Nekter å tro dem kan forbedre så sinnsykt mye. Var ikke akkurat mye fps i GTA4 på konsollene husker jeg. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Noe som skurrer her. Grafikken utifra skjermbildene er noe av det villeste jeg har sett I et sandbox spill og så samtidig skal det være 10x større ? Enten så er det PC ekslusivt ellers har dem jukset til grafikken på bildene. Nekter å tro dem kan forbedre så sinnsykt mye. Var ikke akkurat mye fps i GTA4 på konsollene husker jeg. Enig. Når du ser på screenshotta på hjemmesiden også så ser grafikken for bra ut til å være på konsoll. Så får bare håpe det kommer til PC samtidig, og at det er der bildene er tatt fra. Gleder meg noe helt sinnsykt. Glad jeg har konsoll tilfeldig det ikke kommer til PC først. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg har kvittet meg både med PS3, X360 (og Wii for den saks skyld), så jeg kommer mest sannsynlig til å vente til PC-utgaven. Samtidig... en PS3 vil ikke koste så mye penger når GTA V kommer, så det er vel alltids en mulighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå