Gå til innhold

Trenger en god photoshopper!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om en photoshopper kunne lagt et bilde over et annet, og få det til å se meget profesjonelt ut! Ikke en stor oppgave, men til stor hjelp for en PS noob. Dette bildet post-263987-0-37433100-1352439814_thumb.jpg (Og selvfølgelig fjerne det hvite rundt) skal over dette bildet post-263987-0-98957800-1352439974_thumb.png

Det ferdige bildet må være rektangulært, og av høy kvalitet. Og bonuspoints for pro making! Takk på forhånd <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det første bildet er kutta i toppen, er det meninga?

Hvilken oppløsning trenger du? Skal dette brukes til print, eller bare web og lignende?

Vet ikke hvorfor det er kutta.. det er det eneste jeg har. Skal kun brukes til web, ja. Ingen spesiell oppløsning, så lenge det ser bra ut :)
Lenke til kommentar

Dette er forhåpentligvis ikke så langt unna hva du ville ha. Var ganske dårlig kvalitet på denne logoen som skulle på, så jeg skalerte bildet etter den. Jeg kunne alltids lagt i litt mer arbeid og få pumpet opp størrelsen ganske mye uten at det så forjævlig ut, men ja. Du får se an dette først.

post-192624-0-22290100-1353382308_thumb.png

Endret av Gravizt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er forhåpentligvis ikke så langt unna hva du ville ha. Var ganske dårlig kvalitet på denne logoen som skulle på, så jeg skalerte bildet etter den. Jeg kunne alltids lagt i litt mer arbeid og få pumpet opp størrelsen ganske mye uten at det så forjævlig ut, men ja. Du får se an dette først.

post-192624-0-22290100-1353382308_thumb.png

Herlig! Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...