klerhaugen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 har montert ssd istedet for hdd i maskinen, men ønsker å bytte ut dvd brenneren med en hdd... da jeg uansett skal kjøpe en ekstern blu ray brenner.... er det noen som vet om dette lar seg gjøre? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du må nesten undersøke om det finnes noe HDD adapter til maskinen. Det finnes iallefall til mange laptoper og er bare et adapter som ser ut som dvd brenneren men med plass til en harddisk i. Har selv 2 ssd'er i laptopen ved å bruke et sånt adapter(thinkpad). Lenke til kommentar
klerhaugen Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Er hvilken type jeg er ute etter.... Fins jo en million av de.... Du må nesten undersøke om det finnes noe HDD adapter til maskinen. Det finnes iallefall til mange laptoper og er bare et adapter som ser ut som dvd brenneren men med plass til en harddisk i. Har selv 2 ssd'er i laptopen ved å bruke et sånt adapter(thinkpad). Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg har en Samsung 700Z3CS03 (14" modellen), og bestilte her om dagen følgende: http://www.newmodeus.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=2_57&products_id=450 Ifølge diverse tråder på internett skulle denne passe! Skal gi endelig beskjed så fort jeg har fått min i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå