OrgasmicMidget Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg leter etter ringetonen: In The Shadows med The Rasmus, har funnet denne på mobilhits, men den varer kun i 9 sec. Prøver også å finne Where is The Love med Black Eyed Pease, men uten hell! Noen som har disse? Takk! PS: jeg har en SE T610. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 prøv noe så enkelt som vg eller boomi.no Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 vakke så lett det gitt. HVis du er mer dedikert enn meg så kanskje du har mer flaks prøv å søke her (litt nede på siden) http://www.mididb.com/search/ Lenke til kommentar
superkjell Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Er det så vanskelig å få tak i den i mp3? da er det jo bare å lage wav fil og legge over.... Hei vent! Du har kanskje ikke qtek du..... 8) Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 søk etter den som midi fil. Og hiv den over til pc`en. Hvis du har Ir, BT eller datakabel da. Lenke til kommentar
jaakko Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Eller last ned MIDI'n via gprs. Bare tast inn url'en til fila, så får du opp en meny til å øaste ned fila. Simpelt. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 noen som vet om en side med gratis ringetoner (polyfoniske)??? :-? Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 In the Shadows har jeg hørt stadig vekk på radio (og likt den svært bra) uten å noensinne få med meg hva slags sang det er eller hvem som har den. så lastet jeg ned denne fra nett og så var det jo den jeg hadde lurt på! Kjekt. Om noen trenger en ringetonemidi, så kikk på http://www.midiland.de/demos/d_6214.mid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå