thotta Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hei, Driver og ser etter en ny 55" LED-tv til kjelleren, og tror Samsung 6-serie ser ut til å stemme bra for meg mtp. forholdet mellom pris og funksjonalitet. Selv om jeg har snevret det ned såpass, så er det likevel en god del modeller å velge mellom. Derfor er jeg interessert i om noe kan fortelle litt om hvor viktig de forskjellige egenskapene faktisk er. Ser bl.a. på disse tre: UE55ES6805, UE55ES6565 og UE55ES6535. - Vil man virkelig trenge to-kjerne prosessor? (dette er det bare 6805 som har) - Hvor viktig er MicroDimming? - Hvor viktig er 200 kontra 400 CMR (noe i retning av Hertz?) - Kan alle disse oppgraderes mht. software? Foruten bildekvalitet, er jeg litt opptatt av dette med smart-tv funksjonalitet. Mange disser akkurat dette, men jeg føler at dette med nett-tjenester faktisk kan komme til å være noe som virkelig kommer til å bli benyttet fremover. Dette er egentlig grunnen til at jeg ser mest på Samsung. I den grad det finnes noen standard plattform for applikasjoner på TV, så er det vel Samsung som er nærmest å "være" denne standarden. Noen som har synspunkter på spørsmålene mine, og gjerne synpunkter på hvilken modell som er å foretrekke? Er også takknemlig for tips om alternative modeller og eventuelt andre merker og modeller som dere mener matcher disse. Takknemlig for synpunkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå