Dustleif Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Dustleif & Bonjas Heisann felles gamere! Jeg var ikke helt sikker på hvilket emne å putte denne tråden i, men PC-Spill passet generelt inn. Jeg og min kompis har nyoppstarta en Norsk Gaming kanal, med norsk commentary. Mitt hovedfelt er type indie, eventyr, action spill, ofte singleplayer playtroughs. Hans felt blir å dekke mainstream som FM13 og CoD: Black ops II. Dermed vil vi ha et variert utvalg av flere spill, og flere sjangrer. Vi har som mål å poste 1 video per dag, og gi det norske spillsamfunnet underholdning. Noe vi ser for oss at innholdet vårt skal være, er type: Montasjer, Playtroughs, Gameplay, Lets play og Topp 5 frags/moments osv. Vi skal også legge fokus på å skape ukentlige og månendtlige konkurranser for seerne, som vil premieres. Et eksempel er topp 5 ukas frag ifra CoD, for de som er interesserte i det. Ukentlig video-logg med oppdateringer og annonsering av konkurranser og lignende vil også ta sted. Jeg har før drevet litt med engelsk commentary, men har merket at det norske spillsamfunnet trenger et løft, og velger nå å gå over til norsk commentary. Min nåvære utdanning er andre året på Medier og Kommunikasjon, hvor jeg lærer å komponere bilder og videoer, som gir meg fordeler ved å redigere filmene. Interessen vår for gaming er også veldig stor. Mitt første spill var Duck Hunt på Nintendo NES 8-bit, og siden det har jeg vært en trofast gamer. Sjekk ut kanalen om du syns det høres spennende ut. OBS: Den er nyoppstartet og det er lite utvalg av videoer at this very moment. Våre ressurser har ikke blitt store enda, men i fremtiden vil innkjøp av bedre lyd og opptaks-utstyr være en prioritet, samtidig som å skaffe et eventuelt youtube partnership gjennom et nettverk. www.youtube.com/dustleifbonjas Ha en fortsatt fin dag, Dustleif Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det finst ein separat kategori for brukarskapt medieinnhald. Flytta tråden dit. Om du var ein aktiv brukar og ikkje berre ein litt tvilsom kar som registrerte seg utelukkande for å reklamere, så kunne du til dømes òg ha hatt ein link til kanalen din i signaturen. 1 Lenke til kommentar
Dustleif Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Takk for tipset Dessverre e eg ikkje aktive på gamer.no , men kanskje eg blir det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå