bigggan Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Hei av en eller annen rar grunn har en random person fra sverige klart å koble sin facebook profil til meg så når jeg sender epost blir hans bilde vist på epostene andre folk ser og det er jo ikke meg! Er veldig irriterende å sende post når de ser en eller annen fyr fra sverige. Når jeg går innpå profil da er bildet mitt blankt og jeg fjernet nettopp tilkoblingen til hannes facebook på: http://profile.live.com, men viser fortsatt hans bilde på epost Noen som vet hvordan? Endret 8. november 2012 av bigggan Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Kanskje postet på feil plass, flytt det til nett tjenester hvis dere vil. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Please try doing the steps below and check if the issue that you're having will be resolved. These instructions will educate your on how to remove your Facebook on your Windows Live account. 1. Sign in to your account here. It will direct you to your profile. 2. Under you profile picture, you will see the services that you are connected with. 3. Click Manage. 4. You will now see the Facebook logo. Click on the Edit link. 5. Scroll down the page and you will be able to view the Remove this connection completely link. 6. Click the link and a pop up box will appear. Choose Remove on the confirmation message and Facebook will now be disconnected/unlinked on your Live account. Hvis det er dette som er gjort så kan det hende at det tar et par timer før endringene tar effekt. Når du sjekket bildet etter at du hadde fjernet linken mellom kontoene, sjekket du en tidligere sendt epost eller sendte du en ny epost og så hva som var der? Endret 9. november 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Jeg sjekket en epost som jeg sendte litt etter at jeg hadde endret det, prøvde nå for litt siden og det hadde enda ikke endret seg Lenke til kommentar
27491 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Dette skjønte jeg ikke særlig av, men kan du ikke bare endre mailadressen din på facebook? Hvis du har flere, da. Så kan du bare slette den andre e-postadressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå