Gå til innhold

New York innfører rasjonering av drivstoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Priskontroller hjelper de fattige med at dei slipper å bruke alt dei tjener på å komme seg til å fra jobb.

Ja, det er jo bedre at de ikke kommer seg på jobb i det hele tatt, enten fordi de står i kø, eller fordi det ikke er drivstoff i pumpene. Dessverre for ditt arguments skyld så er det slik at A) Rike mennesker bor nærmere jobben, og B) Rike mennesker er ikke like avhengig av å jobb som fattige mennesker.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo bedre at de ikke kommer seg på jobb i det hele tatt, enten fordi de står i kø, eller fordi det ikke er drivstoff i pumpene. Dessverre for ditt arguments skyld så er det slik at A) Rike mennesker bor nærmere jobben, og B) Rike mennesker er ikke like avhengig av å jobb som fattige mennesker.

Kollektiv trafikk er svaret på dine påstander.

Edit; husk at det er dine påstander og ikkje mine, men det gir verfall alle muligheten.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Kollektiv trafikk er svaret på dine påstander.

Edit; husk at det er dine påstander og ikkje mine, men det gir verfall alle muligheten.

Kollektiv trafikk er det mest av i rike områder, og minst av i fattige områder. For ikke å snakke om at kollektivt er veldig dyrt.

Endret av Austrian Economist
Lenke til kommentar

Subway får du over stort sett hele NY, spesielt dyrt er det heller ikke.

Rasjonering var det vel i hele staten NY, som er litt større enn byen NY. Igjen kan jeg påpeke at det er de rikeste som bor nærmest jobben, og i dette tilfellet i byen, nærmere bestemt Manhatten. De fattige må kjøre fra Utkantstrøkene inn til byen når de skal på jobb.

Lenke til kommentar

Rasjonering var det vel i hele staten NY, som er litt større enn byen NY. Igjen kan jeg påpeke at det er de rikeste som bor nærmest jobben, og i dette tilfellet i byen, nærmere bestemt Manhatten. De fattige må kjøre fra Utkantstrøkene inn til byen når de skal på jobb.

Dei fleste i usa bor ikke så langt i fra jobben, det er en del av livsstilen, det bor gjerne mange mennesker som jobber i dei samme områdene på dei samme plassane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...