trondwestby Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Blåmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Hvorfor ble fargene forsterket på bilde. Mens når du klikker på "se i full størrelse" er fargene som originalen. ? Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kontrastene kan oppleves sterkere med mørk bakgrunn enn om du har full størrelse med hvit bakgrunn. På min skjerm hvor jeg bruker Safari ser jeg ingen forskjell i fargene mellom de to visningsalternativene. Flott bilde av blåmeisen, Trond - men kanskje virker det noe lyst, ihvertfall på min skjerm. Bakgrunnen er veldig behagelig Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 ingen forskjell i fargene nei, litt lyst som Birger sier...men et flott bilde av blåmeisen er det uansett. homogen og fin bakgrunn som vanlig fra deg. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Litt lyst som de andre her bemerker men allikevel flott..ville kanskje gitt ørlite mer rom bak meisen Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Flott bilde av blåmeisen. Fin positur med dreid hode mot fotografen. Fin sløret bakgrunn, så fulen får all oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Skarp og flott meis i fin positur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg