Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme over henne.. ?

Anbefalte innlegg

Okaii.. Så den siste tiden har jeg møtt en jente. Vi har vært på flere "Dates". Vi er 16 år. Og det som skjedde var det at hu jeg gikk ut med hadde med seg veninna si, Som igjen hadde med seg en gutt.. Alså dobble-date kan du vell kalle det..

Såå sist helg så skulle vi på kino ganske sent. SÅ han andre gutten kunne ikke være med, siden han kom seg ikke hjem så sent. Så hu jeg gikk ut med sa at han kunne overnatte oss henne.. Jeg og hu var ikke sammen eller noe ENDA. Jeg hadde fått noen form for følelser..

Hadde tenkt til og si det, men visste ikke helt enda.. Så gikk søndagen forbi. Vi snakka nesten ikke, jeg merka at noe var noe feil. Men lot det være.. Kunne hende hu ikke var så pratsom.. Men det samme skjedde dagen etter.. Så jeg bare droppa og snakke til henne. Og ikke lenge etterpå fikk jeg en melding som sier at vi ikke kan møtes igjen, pga hu har fått noen følelser for han som sov over.. Og hun aldri hadde følt det sånn før.. jeg som sagt hadde fått noen følelser for henne.. Så dette var jeg ikke akkurat glad for.. Endte veldig dårlig den kvelden for meg. Men kunne liksom ikke gjøre noe med det, siden vi ikke var sammen enda osv.. Men fortsatt.. For meg så synes jeg det ble litt feil at han skal sove over hos henne, når vi fortsatt gikk ut.. Såklart var jeg ikke så glad for det før det skjedde heller..

Men til helt til idag så greier jeg ikke komme meg over henne.. Det er plagsomt, og jeg føler at jeg har gjort noe feil som ikke sa ifra før.. Føler meg dum, og hater meg selv akkurat nå.. Det var noe med henne som jeg aldri hadde sett i en jente før så det var spesiellt for meg.

Hva trur dere med saken.. Gjøre hun noe hun ikke burde gjort, eller var jeg bare dum som ikke sa ifra? Og hva kan dere foreslå for meg til og komme meg noe over det.. Ganske vondt og plagsomt.. :/ Oja.. er gutt.

Takker. Anonym poster: 0ac5fe137f6293019bf95620579ae05e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun har ikke gjort noe feil, spesielt ikke siden du ikke sa noe. Det at dere gikk på "dates", spesielt som 16 åringer, er nok ikke "dates" med mindre du har tydelig definert det som en date ved å bruke nettopp dette ordet.

Og, det værste du kan gjøre for å komme over henne er å prøve å komme over henne, ved å gjøre det påtvinger du deg tanker om henne noe som er negativt. Bare glem henne, ikke prøv, gjør det og fokuser heller på å få gode karakterer på tentamenene som kommer :-)

Lenke til kommentar

Få tips av egen erfaring. Sliter du veldig med å komme over hu, og du føler det virkelig plager deg, så kutt all kontakt med hu for ditt eget beste. Slett hu fra facebook (etter at du har fått hu til å forstå at det ikke er noe vondt ment mot hu), ikke oppsøk noe kontakt hos hu og rett og slett gjør noe som gjør deg glad.

Jo lengre du har kjent hu, jo vanskeligere blir det. Har selv måtte kutte all kontakt med en person jeg snakket med aktivt med hver dag og var med ofte i 2 år, og det er ikke lett, men det føles utrolig mye bedre etter en liten stund. I starten vil det være kjipt, så finn noe som gjør deg glad, for meg er det å lage musikk f.eks, og ikke minst vær med venner så ofte som mulig, kanskje det beste tipset. Jo mindre du ser/snakker med hu, jo fortere kommer du over hu.

Og så snart du møter den absolutt rette jenta som vil ha deg også, så vil den saken være ute av verden for alltid. Kjipt i starten, men alt ordner seg uansett hva det er.

Endret av Auroron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...