Lars26 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kom med anbefalinger til tv serier og spørr her åssen serie du vil se. Nevner noen serier jeg har sett som ingen må gå glipp av The Sopranos The Wire Oz også kanskje dexter. Lenke til kommentar
jippi123 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 The Borgias historisk drama. Var inspirasjonen til Gudfaren og Sopranos. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Breaking Bad er en selvfølge hvis man ser på TV-serier. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Mine top serier som går nå: Arrow Last resort Revolution The walking dead Mindre bra serier jeg følger med på: Underemployed The new girl Følger med på flere men de er så kjente at alle vet om de. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Last Resort Arrow Revolution (2012) Misfits American Horror Story Falling Skies Nashville (2012) Justified Community Supernatural Nikita Friday Night Lights Continuum Blue Mountain State Favoritter: Homeland The Walking Dead Breaking Bad Hell on Wheels Spartacus Game of Thrones Er noen serier Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Enda en anbefalingstråd? Er folk allergiske mot søkefunksjonen? Ikke at den burde trenges, da tråden rett under denne også er hjelp til å finne bra serier... Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Åssen serie burde jeg se på? Elsket The Sopranos og The Wire = 10/10, oz 9/10 andre anbfalinger? ser på game of thrones nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå