scar Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg har fått problemer med min DI-614+. det som har skjedd er at WAN og wireless pluss port 4 på switchen har sluttet og virke. så jeg lurer på om det er andre som har opplevd det samme. har prøvd og kontakte support hos d-link men det virker som om at alle det er døde. sendte den føste mld for litt over en mnd siden på mail. fikk til svar at jeg skulle ringe nr for trødløse/router enheter. har nå ringt dit ca 3-5 ganger i uka siden den mailen. man har aldre fått snakket men noen som kan gjøre nor med det. har en gang fått snakket med en som sa jeg skulle legge igjen telf.nr mitt også skulle en på helpdesken ringe tilbake. men har ikke hørt noe. vrker som om support hos d-link er ikke eksisterende. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du har vel prøvd å resette den Ny firmware kan kansje hjelpe... Lenke til kommentar
scar Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 har prøvd og resette og lagt inn den nye firmvare 2.20 og det hjalp ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå