TechGuy1 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Hei! Har tenkt til å bygge egen PC og kjøpe PC deler på nett... Penger er ikke et problem og de delene jeg lister opp her er jeg nesten fast bestemt på å bruke i min pc, ikke vits i å foreslå andre billigere komponenter om ikke nødvendige ! Jeg lurte på om disse komponentene er kompatible/funker med hverandre: -Prosessor: Intel Core i7 3930K -Hovedkort: Asus Rampage IV Extreme -Skjermkort: Nvidia GeForce GTX 680 -RAM/Minne: Corsair Vengeance DDR3- 1600 16 GB CL9 -Harddisk: Western Digital Caviar Black 2 TB -Strømforsyning: Corsair TX Series 850 W -SSD: Kingston HyperX SSD 240 GB -Kabinett: Corsair Obsidian 800D -Lydkort: Trenger jeg et ekstra Lydkort i Pcen min?? -Operativsystem: Windows 7 Ultimate Trenger også litt hjelp på valget av skjermkort. Hvilket kort skal jeg velge? Mange å velge mellom: MSI, ASUS, EVGA, ZOTAC osv... Hvordan skal jeg velge? Hva er forskjellene? Hjelp! Spørsmålet mitt er altså om alle disse komponentene klarer å jobbe sammen?? Eller må jeg endre på noe? Bare å kommentere på posten! Trenger litt hjelp her altså! Tusen takk for svar Endret 8. november 2012 av ProfessionalGamer Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 alle delene jobber fint sammen men kunne vært en god ide å gå for et geforce 670 istedenfor 680 da disse har nesten identisk ytelse(5% omtrent). men skal du ha det beste er 680 valget. ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
TechGuy1 Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Tusen takk for svar Mulig jeg kjøper 670 istedet for! Men jeg lurte også på om med disse komponentene om jeg kan kjøre de nye store og populære Online PC spillene på High eller Ultra settings på pcen?? Battlefield 3, Call of Duty, Modern Warfare, (Blak Ops), LOL, CS osv.... ??? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Har sett på mange lignende tråder, der anbefaler de fleste 7970 som et bedre alternativ. Lenke til kommentar
TechGuy1 Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 OK... Er det ikke sånn at 7970 blir litt varmere og gir litt mer støy enn 680 eller 670?? Tror det var sånn det var.. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Du får høyere fps, men vil du merke den ekstra støyen hvis do bruker headset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå