tarantell Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei. Nå skjer dette igjen.... 4 ganger har jeg prøvd å laste ned filmer fra kazaa, men dataen restarter uten at jeg vil det, og når jeg slår den på, så kan ikke kazaa finne dem, og filene ligger heller ikke på "my Shared folder"... Det aller verste er at dem IKKE er slettet, for hardisken er på 28 GB (igjen...)... Åssen får jeg isåfall igjen plassen på hardisken om ikke jeg får tilbake filene....? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Ser du filer i .DAT format der? Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 gå på søk etter filer og mapper å skrive øverst .dat da vil den søke etter alle dat filene dine. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 har prøvd begge tinga, men finner det likevel ikke.... Håper på svar. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Da har du nok mistet filene. Har skjedd meg også hvis jeg bare lukker Kazaa. Så det jeg gjør, er at jeg pauser nedlastningen før jeg lukker programmet. Det som du trenger å gjøre er å fikse maskinen din slik at den ikke driver og restarter! Det at harddisken viser feil mht. til plass, skjer hele tiden i windows. Spesielt hvis det er videofiler som blir slettet. Vent et par dager, så ser du at hardiskplassen er tilbake igjen Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 format hadde nok vært en fin ting til deg ja. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kjør scandisk, hvis harddiskplassen blir spist opp av usynlige filer har du mest sannsynlig lost clusters. Om de .chk-filene du finner kan renames til .dat og brukes igjen er tvilsomt, men det går an å prøve... Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kanskje filene ligger i søppelbøtta? så lenge de ligger her opptar de også plass. Åpne den og se. eller tøm den. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 jeg vet jeg ikke er noen ekspert, men såpass vet jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå