TBJ Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvordan kan jeg finne ut hvilket prog. som bruker en fil jeg har liggende på datamaskina? Har en fil (TempIadHide3.dll - liggende på rot på H:) som jeg ikke får lov å slette. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Some of the spyware detection softwares (like Ad-aware and SpyBot) detects a component (IADhide.dll or IADhide3.dll) of F-Secure BackWeb as a suspicious file. F-Secure BackWeb uses technology licensed from BackWeb Technologies. The component named IADhide.dll or IADhide3.dll is used to suppress certain operations of BackWeb client (such as playing flash messages or connecting the server) when such operations are not desirable. BackWeb Client copies the file to one of several possible directories (temp or tmp directories, 'c:temp' or the client's version directory). According to BackWeb Technologies the component contains no reporting capabilities of any kind and should not be considered spyware. Spyware detection companies have been contacted to remove this component from suspected files. F-Secure Corporation considers this as a false alarm by spy ware detection software. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Hvordan kan jeg finne ut hvilket prog. som bruker en fil jeg har liggende på datamaskina? (sånn generellt, ikke kun denne ene fila) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå