mandela Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Den gruppa hadde en sang på RZA sin siste skive. Husker ikke hva sangen het men den var phet Det finnes en amerikansk / fransk samarbeids-skive som heter "le flow 1 og le flow 2" i allefall. ganske bra Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Eminem er jo konge da... det er han som har bragt hip hopen opp til massene Eminem - 97' Bonnie & Clyde Eminem - Amityville Eminem - Just Don't Give A Fuck noen av hans beste.. som ikke er nevnt... Dr. Dre er jo også konge Dr. Dre - Stranded on Death Row Dr. Dre - Gin & Juice Dr. Dre - California Love Dette er mine favoritter..... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Eminem er jo konge da...det er han som har bragt hip hopen opp til massene Feil... det er han som har brak hip hop'en til pop'en... han er dyktig, men sangene er ikke akkurat noe å skryte av Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Eminem er jo konge da...det er han som har bragt hip hopen opp til massene Feil... det er han som har brak hip hop'en til pop'en... han er dyktig' date=' men sangene er ikke akkurat noe å skryte av[/quote'] sangne er jo det som gjør han dyktig. Hvis han er dyktig, hvordan kan sangene være dårlig? og hvis sangene er dårlig , hvordan kan han være dyktig? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 sangne er jo det som gjør han dyktig. Hvis han er dyktig, hvordan kan sangene være dårlig? og hvis sangene er dårlig , hvordan kan han være dyktig? Han kan være dyktig fordi han er god å rappe, han har god flow. Han er også en bra producer, men jeg synes at sangene er dårlig. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Eminem er jo konge da...det er han som har bragt hip hopen opp til massene Eminem - 97' Bonnie & Clyde Eminem - Amityville Eminem - Just Don't Give A søren ta noen av hans beste.. som ikke er nevnt... Dr. Dre er jo også konge Dr. Dre - Stranded on Death Row Dr. Dre - Gin & Juice Dr. Dre - California Love Dette er mine favoritter..... tror da at det var snoop dog som rappet om å sippe på gin og juice laidbak liksom og tupac feat. dr.dre som som hadde california luv stranded on death row er jeg ikke sikker på men kan godt hende dr.dre var producern liksom jeg vet ikke mye men det er ikke direkte dr.dre sine sanger de 2 i hvertfall edit: var ikke meningen å være slemm men jeg kunne ikke motstå å pirke litt sry Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jedi Mind Tricks - I agains I ft. Planet Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Dette er nok en "telletråd". Hører bedre hjemme i "annet" eller "søppel" i Off-Topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg