Gå til innhold

nevn tidenes beste hip hop/rap sang!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriv i det minste navnet mitt korrekt..

 

Ams uno, moka only, zion i, louis logic, gutta i all natural, blueprint, jeru, capone, jus allah, mr. lif, chace infinite, aesop rock, reks, akrobatik, c-rays walz, stic & m1, sage francis, phes one, vocab, el-fudge, cunninlynguists, rakim, guru, tash, immortal technique, phi-life cypher, mc solaar, skitzofreniks, black thought, vakill, saul williams

 

er alle meget dyktige rappere! I tillegg er det nok helt sikkert mange jeg har glemt å nevne, + at det garantert er mange jeg aldri har hørt, som sikkert ville vært på lista.

Lenke til kommentar
Skriv i det minste navnet mitt korrekt..

 

Ams uno, moka only, zion i, louis logic, gutta i all natural, blueprint, jeru, capone, jus allah, mr. lif, chace infinite, aesop rock, reks, akrobatik, c-rays walz, stic & m1, sage francis, phes one, vocab, el-fudge, cunninlynguists, rakim, guru, tash, immortal technique, phi-life cypher, mc solaar, skitzofreniks, black thought, vakill, saul williams

 

er alle meget dyktige rappere! I tillegg er det nok helt sikkert mange jeg har glemt å nevne, + at det garantert er mange jeg aldri har hørt, som sikkert ville vært på lista.

 

rettet opp feilen.

Lenke til kommentar
Skriv i det minste navnet mitt korrekt..

 

Ams uno, moka only, zion i, louis logic, gutta i all natural, blueprint, jeru, capone, jus allah, mr. lif, chace infinite, aesop rock, reks, akrobatik, c-rays walz, stic & m1, sage francis, phes one, vocab, el-fudge, cunninlynguists, rakim, guru, tash, immortal technique, phi-life cypher, mc solaar, skitzofreniks, black thought, vakill, saul williams

Av de er det bare tre jeg har hørt...
Lenke til kommentar
Skriv i det minste navnet mitt korrekt..

 

Ams uno, moka only, zion i, louis logic, gutta i all natural, blueprint, jeru, capone, jus allah, mr. lif, chace infinite, aesop rock, reks, akrobatik, c-rays walz, stic & m1, sage francis, phes one, vocab, el-fudge, cunninlynguists, rakim, guru, tash, immortal technique, phi-life cypher, mc solaar, skitzofreniks, black thought, vakill, saul williams

Av de er det bare tre jeg har hørt...

 

like greit det. de andre suger big time :yes:

Lenke til kommentar

En fransk sak med Saian Supa Crew - meget bra, stort sett kun vokal, men dritfett. Å kunne fransk er et pluss, men ikke et krav.

 

Saian Supa Crew_-_X Raisons er utrolig bra, bør spilles skikkelig høyt :D, hele skiva også forresten.

 

par til:

MC Solaar - Cinquième sens, sang:Solaar Pleure

Nas_-_It_Was_Written, sang: affirmative action

 

taxi 2 soundtracket har mange perler også, samme gjelder the roots' nest siste skive :D

 

hører lite på usa rap for tiden

Lenke til kommentar
like greit det. de andre suger big time :yes:

 

selv om du ikke har hørt om de, betyr ikke det at de ikke er bra vettu.. :wink:

 

hadde du visst bedre, hadde du visst at man ikke kan diskutere musikksmak. selv om du kanskje var ironisk, så føler jeg at man kan spare seg slike ignorante, usmaklige kommentarer, særlig i seriøse diskusjoner.

 

LaZer Sauen: Nas - the message er genial ja :yes:

Lenke til kommentar
like greit det. de andre suger big time :yes:

 

selv om du ikke har hørt om de, betyr ikke det at de ikke er bra vettu.. :wink:

 

hadde du visst bedre, hadde du visst at man ikke kan diskutere musikksmak. selv om du kanskje var ironisk, så føler jeg at man kan spare seg slike ignorante, usmaklige kommentarer, særlig i seriøse diskusjoner.

 

LaZer Sauen: Nas - the message er genial ja :yes:

 

Og hadde du lest mine tidligere poster, så hadde du skjønt at jeg sa det bare for å kødde med deg. Ikke begynn å grine av den grunn. Og dette er ingen seriøs diskusjon.

Lenke til kommentar

øystein sunde synger faktisk ganske så fort, og kan nesten karakteriseres som en miks mellom gammaldans og norsk rap :p

 

ok, jeg bryr meg egentlig ikke, rap sux, metall!!

(jaja jeg har egentlig ikke noe i denne tråden å gjøre etc, men kunne ikke dy meg, sånn er det bare..

Lenke til kommentar
øystein sunde synger faktisk ganske så fort, og kan nesten karakteriseres som en miks mellom gammaldans og norsk rap :p

 

ok, jeg bryr meg egentlig ikke, rap sux, metall!!

(jaja jeg har egentlig ikke noe i denne tråden å gjøre etc, men kunne ikke dy meg, sånn er det bare..

 

Dra deg vekk da metall(djeveldyrker). Oi, nå var jo jeg like saklig som deg.

Lenke til kommentar
like greit det. de andre suger big time :yes:
Mener du det? Glemte jo aa merke Guru (i GangStarr) :oops: :roll:
"Vise ord"
Veldig enig i mesteparten av det du skriver :yes: ... Botsett fra at du mener eminem er en av sellouts'ene :evil: Mulig det, men mannen er jo genial jo! Hör paa; "Eminem - Just Don't Give A Fuck" !

 

øystein sunde synger faktisk ganske så fort, og kan nesten karakteriseres som en miks mellom gammaldans og norsk rap :p
:wink: :smile:
øystein sunde synger faktisk ganske så fort, og kan nesten karakteriseres som en miks mellom gammaldans og norsk rap :p

 

ok, jeg bryr meg egentlig ikke, rap sux, metall!!

(jaja jeg har egentlig ikke noe i denne tråden å gjøre etc, men kunne ikke dy meg, sånn er det bare..

 

Dra deg vekk da metall(djeveldyrker). Oi, nå var jo jeg like saklig som deg.

Ja fy f#en jeg hat....og du var usaklig ja!... ehh.. :oops:

 

hmm.. Akkurat nå hører jeg på Dr Dre - Still D.R.E så jeg kan jo anbefale den
Bra den ja! Men jeg tror de fleste vet om den for aa si det saan... Hvis man ikke har bodd paa landet eler .no da :lol:

 

[offtopic]Puh! Det er f#en meg slitsomt aa skrive paa tyskt tastatur :oops: :oops: ! Z og Y er satt anderledes og du har en million av de öäüöä osv.... Jaja, da faar jeg ta meg en tur til kjökkenet til han fyren jeg bor hos da, og ta meg litt raspeballe og bratwurst... (SATAN saa jeg angrer paa at jeg meldte meg paa dette utvekslingstullet :evil::evil: !!!!)[/off topic]

 

Sorry hvis jeg vekker opp en sovende traad... Hakke hatt internett paa noen dager :(:(

Lenke til kommentar
like greit det. de andre suger big time :yes:

 

selv om du ikke har hørt om de, betyr ikke det at de ikke er bra vettu.. :wink:

 

hadde du visst bedre, hadde du visst at man ikke kan diskutere musikksmak. selv om du kanskje var ironisk, så føler jeg at man kan spare seg slike ignorante, usmaklige kommentarer, særlig i seriøse diskusjoner.

 

LaZer Sauen: Nas - the message er genial ja :yes:

 

Og hadde du lest mine tidligere poster, så hadde du skjønt at jeg sa det bare for å kødde med deg. Ikke begynn å grine av den grunn. Og dette er ingen seriøs diskusjon.

 

du har nok rett, da du skrev inn her for første gang, ble dette useriøst. jeg klarer bare ikke ta deg seriøst. vil du yppe til krangling, lag en post under søppel.

 

viss man ikke har noe klokt å komme med, kan det av og til være like greit å holde munn.

Lenke til kommentar

En fransk sak med Saian Supa Crew - meget bra, stort sett kun vokal, men dritfett. Å kunne fransk er et pluss, men ikke et krav.

 

Saian Supa Crew_-_X Raisons er utrolig bra, bør spilles skikkelig høyt :D, hele skiva også forresten.

Den gruppa hadde en sang på RZA sin siste skive.

Husker ikke hva sangen het men den var phet :D

Lenke til kommentar

Torsoli:

 

Min første post:

"Jeg skjønner egentlig ikke den fordommen flere har når det gjelder "kjent" rap, hip-hop. Flere ser på det som komerst og dermed dårlig. Jeg er enig i at det er MYE dritt på topplistene, men når det gjelder dre, em, dmx , xzibit og 50cent , kan jeg ikke si meg enig. Dre , tupac og eminem har laget noe av den beste "next generation "hip-hop, synes jeg. Her snakker vi ikke old school ( utenom dre`s tider i NWA of course ). Jaz-z og nelly derimot er sell-outs, synes jeg. Uansett her er lista mi: "

 

Hva er useriøst med denne posten?Ble hele tråden useriøs på grunn av denne? :roll:

 

SKal du skrive noe dritt om meg, så får du finne på noe bedre enn at jeg er "useriøs", og at du "ikke klarer å ta meg seriøst". Hva slags utsagn er det? Ble du så innmari fornærmet av at jeg sa at alle de rapperne du nevnte sugde? Som var ment som kødd forresten. Hvis det er dèt du tripper over, så må jeg bare beklage. Som sagt, så respekterer jeg de flestes musikksmak. Orker ikke være ekkel mot folk på forumet. Ihvertfall så tar jeg DEG seriøst, den lange posten din hadde mange gode poenger.

Lenke til kommentar
like greit det. de andre suger big time :yes:
Og hadde du lest mine tidligere poster, så hadde du skjønt at jeg sa det bare for å kødde med deg. Ikke begynn å grine av den grunn. Og dette er ingen seriøs diskusjon.

Dette er vel eksempel på poster jeg mener er useriøse.

 

SKal du skrive noe dritt om meg..

Det var aldri meningen min. Det var andre og viktigere momenter som fikk meg til å joine denne debatten. Derfor kan det av og til være litt irriterende når noen skriver innlegg som tar fokus bort fra det som betyr noe. Disse siste innleggene hvor vi krangler er bortkastet, og ødelegger for hovudpoengene av de seriøse innleggene.

 

Men veit du hva, jeg trur vi to egentlig er bortimot enige om mye. Dette blir mitt siste innlegg når det gjelder skittkastinga oss i mellom. Jeg anser meg som godt ferdig med akkurat dette.

 

Jeg er derimot fortsatt villig til å prate om hiphop med dere. Og ja, de artistene jeg nevnte, er kanon alle sammen, selv om asad mener de suger (ja asad, jeg kødder) :D

Lenke til kommentar

taxi 2 soundtracket har mange perler også, samme gjelder the roots' nest siste skive :D

Det var vell franske IAM som hadde soundtracket til både Taxi og 2'ern. Meget bra iallefall.

Spesielt La Saga (ft Sunz Of Man) fra plata L'Ecole Du Micro D'Argent er meget bra.

Og The Roots har etter min mening alltid levert varene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...