dj_messiah Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 nevn tidenes beste hip hop/rap sang!!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Må bil noe i fra wu-tang clan så da blir vel "gravel pit" De har også mye annet bra. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Mel Brooks - Hitler rap. Den er kul, teksten er helt rå, den fenger, den er like kul over 20 år etter. Ingen over, ingen ved siden !! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Må bil noe i fra wu-tang clan så da blir vel "gravel pit"De har også mye annet bra. Som f.eks bring da ruckus Vet ikke helt akuratt hvilken sang som er den beste men Gang Starr og Public Enemy scorer ihvertfall høyt på lista mi. Andre bra rappere/rap-grupper: -N.W.A. (de holdt ikke på så lenge og det er lenge siden de holdt på. Bra sanger er bl.a Gangsta Gangsta, Straight Out Of Comton, Fuck Da Police) -Ice Cube -Eazy-E -Snoop Dogg -The Roots -Eminem (ikke alle hit-singlene hans, for mange av de er veldig iriterende, og hvis de ikke er det blir du ihvertfall lei av dem etter at de blir spilt flere uker på radio og TV) -DMX -Som sagt; Wu-Tang Clan +++ Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kanjse ikke så bra, men ihvertfall ganske morsom og fengende; Sir-Mix-Alot! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Vanskelig spørsmål... men skal jeg plukke ut den jeg mener er best må det bli.... Dr. DRE feat. Eminem - Forgot about Dre Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 nevn tidenes beste hip hop/rap sang!!! Don't Copy That Floppy... seriøst... hele genren er så ille at den der rager på tronen som den beste noen sinne. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Dr. Dre & Snoop med Nothing But a G thang 2Pac - California Love Luniz - Got 5 on it Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 die fantasichen vier - mfg MC hammer - U can't touch this N.W.A - fcuk the police og noe bra her og der, men jeg syntes at 99% av all rappeopplegg er kjedelig og stygg "musikk". 80's gangsta-rap er litt fett alikevel Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Må bil noe i fra wu-tang clan så da blir vel "gravel pit"De har også mye annet bra. Som f.eks bring da ruckus et glimrende eksempel. Syns også dmx er ganske ok. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Mr Cheeks har noen helt sinnsvake sanger. Stikkord: Bump Heads! Går for Friday Night (feat Horace Brown) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Boom shake the room Og MC hammer - U can't touch this er jo også tøff da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 er ikke into Hif-Haf... men [OutKast - Bombs over Baghdad] er fet! Og ganske forut for sin tid! Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hele genren er så illeHva er det du prater om??? Hvis du ikke liker rap, så har du ikke mye å gjøre i denne posten (annet enn å bidra med morsomme videoer da ) Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Legger godt merke til at alt som nevnes her er "overgrunns" rap som bl.a. er MEGET populært i media og hit40 lister. Litt trist at mediet styrer oss (eller dere forsåvidt) såpass mye? Men var enig med bombs over bagdhad greia - bare at RATM remix'en er er bra, orginalen er litt kjip Hør heller litt gangstarr, jurassic 5, og annet shit som kan finnes på www.ughh.com <- utrolig mye bra der (for de av dere som ikke er 100% avhengig av VG og jaypea). (Ingen kan si dere hva som er bra musikk, det får dere høre selv, men prøv å utdyp dere litt mer i sjangere dere liker enn kun hva som blir servert til dere på en sølv tallerken <- roughly oversatt eng. ordtak ) Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Paris: the devil made me do it Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Som sagt.. jeg hører stort sett på punk/metal.. men takk for påminnelsen SineTwo! For en fet sang er [GangStarr - Full Clip] ! Lenke til kommentar
qingan Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 kanskje ikke den aller beste sangen, men det første jeg kom på etter å ha lest innlegget: Naught by nature - Pin the tail on the donkey Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 bla.bla.bla "overgrunns rap" bla.bla.bla hvis du går litt dypere ned i wu-tang clan arkivet eller til medlemmene i gjengen finner du mye såkalt underground rap som er ganske bra og ikke finnes på hitlistene. min mening er at minst 90% av det du finner på f.eks vglista topp 20 er søppel. konsept som:Finne pen dame, skafffe henne brystimplantasjon, kle henne i mist mulig klær og lage elendig sang. Slike artister/grupper fenger meg overhodet ikke. Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hmmm, ja det må jo være noe med Øystein Sunde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg