Lordice Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 O_o... Ich habe eine kleine probliem.. Skal lage knapper i flash med sånn GoToAndStop actionscript.. MEN så vet jeg ikke hvordan man stiller inn slik at hele det feltet teksten er på er "trykkbar", og ikke bare selve teksten..( som er det jeg har nå..) Det er sikkert bare en liten bagatell som kan fikses på i no time, men problemet er at jeg ikke finner ut av det, og er i hast.. takk!!!! Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 O_o... Ich habe eine kleine probliem..Skal lage knapper i flash med sånn GoToAndStop actionscript.. MEN så vet jeg ikke hvordan man stiller inn slik at hele det feltet teksten er på er "trykkbar", og ikke bare selve teksten..( som er det jeg har nå..) Det er sikkert bare en liten bagatell som kan fikses på i no time, men problemet er at jeg ikke finner ut av det, og er i hast.. takk!!!! bare dra en firkantet boks over hele tekst området som du gjør om til en knapp og setter opacity til 0. Legg bare gotoandstop på "boksknappen" og ikke teksten. Lenke til kommentar
Lordice Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 O_o... Ich habe eine kleine probliem..Skal lage knapper i flash med sånn GoToAndStop actionscript.. MEN så vet jeg ikke hvordan man stiller inn slik at hele det feltet teksten er på er "trykkbar", og ikke bare selve teksten..( som er det jeg har nå..) Det er sikkert bare en liten bagatell som kan fikses på i no time, men problemet er at jeg ikke finner ut av det, og er i hast.. takk!!!! bare dra en firkantet boks over hele tekst området som du gjør om til en knapp og setter opacity til 0. Legg bare gotoandstop på "boksknappen" og ikke teksten. ja, har laget en lignende løsning.. Men problemet står fortsatt. fargen på teksten bytter nemlig farge når pekeren er over, og fargen blir "blinkende".. hmmm, har en følelse av at jeg aldri kommer til å finne ut av dette problemet.. men takk for hjelpen Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Elendig og useriøst bruk av emnefelt. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg