tarantell Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei. Har en stund hatt noe problemer med windows XP, hvor det starter på nytt for ingenting.... Om den ikke gjør det, så klikker den.... Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kommer det opp en liten boks på skjermen, hvor det står remote procedure call på? I såfall er det virus, men det vet du kanskje allerede. Hvis pcen plutselig restarter kan cpu`en være for varm eller du trenger å flashe biosen. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kommer det opp en liten boks på skjermen, hvor det står remote procedure call på? I såfall er det virus, men det vet du kanskje allerede. Hvis pcen plutselig restarter kan cpu`en være for varm eller du trenger å flashe biosen. Virus sier du? Jeg har akkurat installert en ren versjon av winxp og får den opp... hmm... Vet du hva som tar det? Noen gratisprogrammer? Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Kommer det opp en liten boks på skjermen, hvor det står remote procedure call på? I såfall er det virus, men det vet du kanskje allerede. Hvis pcen plutselig restarter kan cpu`en være for varm eller du trenger å flashe biosen. Men åssen flasher jeg biosen? Forresten, jeg får opp en blåskjerm, også går det ca. 0.12 sek, så piper den før den starter på nytt. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Vil anbefale deg å teste RAM'en din. Last ned et gratis test program fra http://www.memtest86.com/ Husk å lese README fila. Der står det hvem/hva/hvordan du skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå