Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har problemer med å åpne både Google Chrome og Mozilla Firefox (med andre ord, nettleserere som er lastet ned. Internet Explorer funker helt fint). Når jeg går inn på, f.eks., Google Chrome kommer bare dette opp :

"Fikk ikke tilgang til nettverket

Google Chrome har problemer med tilgangen til nettverket.

Dette kan være fordi brannmuren eller antivirusprogramvaren din feilaktig tror at Google Chrome er en inntrenger på datamaskinen din, og blokkerer tjenesten fra å koble seg til Internett.

Her er noen forslag:

Du kan legge til Google Chrome som et tillatt program i brannmuren eller innstillingene for antivirusprogrammet. Hvis det allerede er et tillatt program, kan du slette det fra listen over tillatte programmer og så legge det til på nytt.

Feil 138 (net::ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED): Får ikke tilgang til nettverket. "

Det med brannmuren er greit, har sjekka det. Men jeg hadde fortsatt problemer. Da jeg skulle gå inn på Norton Internet Security, vil den ikke åpne. Etter en stund kommer det opp en pop-up om at Norton ikke fungerer som det skal, og jeg jeg skal laste ned "Norton Power Eraser". Dette har jeg gjort, og har fulgt alle trinn der. Men fortsatt kan jeg ikke åpne Norton, og Google Chrome og Mozilla Firefox virker fortsatt ikke.

Noen av dere som kan tenke dere hva problemet er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...