benski2011 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg prøver og se etter enkle måter og komme seg til finnland og tilbake fra Norge. jeg prøver og se etter reiser fra feks Oslo til Helsinki med tog. jeg ser at dette ikke er en direkte rute med tog, og lurer på om noen har forskalg til andre ruter eller alternative måter til å komme seg dit, gjerne billigs mulig. akkurat nå ser fly ut som den billigse måten om noen veit hvorda man kan reise dit med bil hadde det også vært fint takk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Kjør til Stockholm, ta Vikingline rett til Åbo/Turku og kjør den siste timen inn til Helsinki. Båten må bestilles http://www.vikinglin...tions/index.asp Forresten ikke velig rart at det ikke går direkterute mellom Oslo og Helsinki med tog. Det ville jo tatt flere døgn å kjøre rundt, denne ruta tar 17,5 timer og det er inkludert natta på båten hvor man gjerne sover Endret 9. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kan ta tog via Nord-Sverige, men det er en sport forbeholdt de mer enn spesielt interesserte. ... men billig eller enkelt? Sett deg på et fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå