Gå til innhold

nettbutikker

Anbefalte innlegg

okey..jeg har vært så uhelldig og fått pcen ødelagt av lynet...Men nå skla jeg ha ny...men jeg lurer på hvem nett butikk som er best, har sett litt på komplett og psdata, men jeg har ikke funnet et hovedkort som passer meg,okey så er det mange bra der men jeg har 1Gb sdram så hva er vitsen er med å innvistere i ddr ram...har funnet et hovedkort på komplett som har sd og ddr ram men det har jo bare 3 pci slot som er ALT for litt....er det noen som vet om noen andre bra nettbutikker som kanskje kan ha et hovedkort som støtter sd ram, el synnes dere at jeg skl oppgradere til ddr?PS: har egentlig ikke penger.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer selvfølgelig anpå hva du skal bruke maskinen din til, vis du "bare" driver med kontor applikasjoner (word, excel etc) kan du jo i en krise situasjon spart på SD ( :lol: ) rammen din, men vis du ska bruke den til spilling eller andre mer krevende applikasjoner BØR du ha DDR ram. Det er jo ikke SÅÅÅ dyrt. Nå for du jo, 512 DDR ram, xp 2200+ og et brukbart HK til under 2000 Nok.... :D

Lenke til kommentar

ehh jeg skal jo spille på den litt da..men er det SÅ mye bedre med ddr ram a??jeg vil minst a 1Gb ram er inne på så sinnsykt mye på en gang så brukker MYE ram og jeg har egentlig ikke penger til det men hvis det er så mye bedre lønner det seg jo å kjøpe ddr ram og hovedkort nå i stenden for å kjøpe sd ram hovedkort nå og oppgradere senere igjen...men da må jeg skaffe meg penger først...men hvilken nettbutikk er best a....har ikke så mye lyst til å kjøpe på komplett siden 4 av kameratene min som har kjøpt pc der det siste året har måtte levere den tilbake...men tar jo det som er billigst da......

Lenke til kommentar

først, du har lite behov for mer enn 512mb ram, om du bruker mye ram, så bare avslutt noen programmer?

er ikke det enklere enn å evnt kjøpe ny ram?

og, om pc'ene til vennene dine blir ødelagt en stund etter de har kjøpt dem er vel helst de (kanskje produsentene av varene) å skylde på, ikke komplett.

jeg ville også gått for DDR ram, siden det ikke koster noe særlig.

Lenke til kommentar

jeg brukker mye RAM..er innå så sykt mye på en gang så klarer meg ikke med 512mb..... og det koster nesten 900kr for den billigste 512 ddr brikken og jeg MÅ ha 2, er litt penger det nå man ikke har no.....tror mest på ddr ram jeg å men er det så mye bedre at jeg bør kjøpe det liksom...er mye penger for en med 60 000 i lån.....men hvem nettbuttikk er best??jeg skal ha nesten helt ny pc, pentium el celron celron er jo billigere men har lavere bus hastighet.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...