kraaka Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Tror jeg ville ha sjekket cpu og ram før jeg hadde byttet kort. Har du ikke en venn med samme type ram eller cpu da? slik at du bare kune ha byttet de ut for å se om d var d som var problemet?? :wink: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 jeg vet hva problemet er, og det er at hovedkortet mitt og skjermkortet mitt ikke passer sammen, så derfor har jeg bestemt meg at jeg skal kjøpe meg et annet skjemrkort, men hav det blir enda er ikke sikkert. og som jeg ahr sakt før, prøv å finn en som heter: collapse generation( ikke rikgit stavet) ahn vet alt om dette problemet! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 kjøper kortet ditt jeg, så kan du få mitt Gf4 ti 4200 kort som mellomlegg + litt penger Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 desverre pappaen min sier at jeg ikke kan selge det, det er alt jeg kan si! men at http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl dette kortet der er det noe tess? skal ikke være så inmari bra noe på samme linje som geforce 4 eller litt bedre er det geforce fx5600 der bra da? burde jeg gå for det? vil ha et Nvidia kort og under 2000 kr ca! takker for svar på forhånd! Edit: sikkert en del med skrive feil! Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Rart.. Hovedkortet mitt funker supert med Grafikkortet mitt ! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 ja ja, men det skal bare være Radeon 9700 pro og P4G8X Delux som ikke er så gode venner, det var en stor tråd i asus forumen om dette for en stund tilbake emn har mista linken! :-? Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Leste feil.. Trodde du mente p4p800 deluxe.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 hehe den er grei vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå