anono1123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Selv på kontanttelefonene? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 På mandag kjøpte jeg en Lumia 620 "låst" til Telenor. Betalte 500kr med kontantkort (50kr). Det første jeg gjorde var å prøve med mitt SIM-kort fra Chess. Ingen feilmeldinger, fungerte å ringe og sende meldinger! 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tror ikke windows phone har noe slags låsesystem?Var jo tidligere en sak om en Samsung Ativ-s låst til telenor kontakt for 1000kr. De fleste kjøpte den, kastet simkortet å brukte det de hadde fra før av uten problem. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Lumia 820 er en konge telefon, spesielt til 800 kr. Jeg har hatt den siden den ble lansert, og selv om batteriet har vært en pain in the ass, så ser det ut som mye har ordnet seg i det siste (oppdateringer, etc.). Lenke til kommentar
nane Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Fikk akkurat lumiaen fra Telenor (799,- med kontantkort). Satte inn mitt Tele2 sim og alt fungerer som det skal. Roaming må være på for at datatrafikk skal fungere. Det som irriterer meg er "roaming" trekanten som alltid vises! Prøvde å gå inn på Telenor sine nettsider og prøve å låse opp telefonen, men siden er nede. Kan Telenor en dag stenge av for andre operatører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå