fnuffleh Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har bare hatt telefonen et par dager, men jeg er godt fornøyd med den så langt. Synes den er en fin telefon på alle måter. Rask, oversiktlig, intuitiv, og masse av plass til musikk med minnekort. Det eneste som er dårlig er måleren for hvor mye batteri det er igjen, hopper rett fra 40% til 6% og kritisk lavt nivå. Mener jeg har hørt dette er tilfelle for 920 også, så forhåpentligvis kommer det en wp8-oppdatering som fikser dette. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Vurderer denne istedet for 920. Hvordan er kameraet og er skjermen god nok? Lenke til kommentar
fnuffleh Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Begge deler er vel rimelig subjektive. Har ikke brukt kameraet noe særlig. Skjermen er mer enn god nok for meg. Trur du burde prøve den sjøl før du bestemmer deg i så fall, eller les tester rundt omkring. Lenke til kommentar
Mr.B Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har også nylig kjøpt meg denne telefonen, har ikke brukt kameraet noe særlig ennå (men liker at det er fysisk kameratast). Skjermen er mer enn god nok for meg. Jeg kommer fra en HTC Sensation, men tenker ikke noe over at oppløsningen er lavere på Lumia'n. Liker både kvalitetsfølelsen på mobilen, samt at jeg er storfornøyd med WP8 etter å ha vært android-bruker i et par år. Lumia 820 er nå forøvrig blitt testet hos mobili.no: http://www.mobili.no...okia-lumia-820/ Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Lumia 820 er nå forøvrig blitt testet hos mobili.no: http://www.mobili.no...okia-lumia-820/ Er det sant som de skriver at apps ikke kan installeres på minnekortet? Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er det sant som de skriver at apps ikke kan installeres på minnekortet? Det stemmer. Det er bare media som kan lagres på minnekortet. Lenke til kommentar
Lillevold Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det stemmer. Det er bare media som kan lagres på minnekortet. Det betyr kanskje at Nokia Maps heller ikke kan lagres på minnekort? Noen som vet hvor mye lagringplass de krever, f.eks. kart over Norge? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 120MB er kartene over Norge. Du skal nok ha veldig mange kart og applikasjoner for å klare å fylle opp de ca 6GB du har til disposisjon, hvis du lagrer mediefiler på minnekortet. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det betyr kanskje at Nokia Maps heller ikke kan lagres på minnekort? Noen som vet hvor mye lagringplass de krever, f.eks. kart over Norge? Mener det var under 200mb(187mb), men jeg skal ikke si det 100%. Har ikke Nokia Drive her. Lenke til kommentar
Mr.B Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det betyr kanskje at Nokia Maps heller ikke kan lagres på minnekort? Noen som vet hvor mye lagringplass de krever, f.eks. kart over Norge? Norge er 120mb, Sverige 220mb og Danmark er 86mb, så (som >Jonas< sier) du skal nok ha veldig mange kart og applikasjoner for å fylle opp de 6gb som er til disposisjon Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Noen som har fått portico på denne? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Noen som har fått portico på denne? Hvordan veit jeg om jeg har fått det/den? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Flere enn meg som opplever full frys fra tid til annen? Og, er det kun dekselet som holder batteriet på plass? Mitt detter ut om jeg tar av dekselet. Ellers gjelder mitt forrige spørsmål fortsatt. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Batteriet mitt detter også ut om jeg tar av dekselet. Har dog ikke opplevd at telefonen fryser, men i løpet av de to månedene jeg har hatt den har den restartet en gang, og ved et par anledninger har batteriet blitt tappet veldig fort uten at det skulle vært noen grunn til det. Endelig var den etterlengtede Portico-oppdateringa på plass. Det tok sin tid å oppdatere (rundt to timer), og litt klønete at man må slette kart (evnt Spotify-offline musikk) for å få nok plass (rundt 1,2-1,3 GB på telefonen) til å gjennomføre oppdateringa når man ikke får lagret slikt på minnekortet. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er det fordi batteriet er løst at telefonen slår seg av i tide og utide? Kan ikke si jeg opplever det hyppig, men det har faktisk skjedd relativt ofte de siste par ukene. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Er det fordi batteriet er løst at telefonen slår seg av i tide og utide? Kan ikke si jeg opplever det hyppig, men det har faktisk skjedd relativt ofte de siste par ukene. Dette er dessverre ett kjent Nokia / winphone problem. Se 920 tråden. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Dette er dessverre ett kjent Nokia / winphone problem. Se 920 tråden. Fant ut av det i etterkant. Ser ut som en liten papirbit har gjort susen for min del (selv om jeg har opplevd et par restarts etter det også). Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Noen som har mer å si om denne nå etter å ha bestilt gjennom Telenor? Frister så å bare bestille, er jo "bare" 800,- samtidig som det faktisk er 800,-. Å jeg skal jo bare ha den som leketøy. Hehe. Man e jaggu bra rar :-P Endret 24. oktober 2013 av MobilNerd Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Tenkte også på det. Hvordan er de å låse opp i forhold til operatørlås? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2013 Tenkte også på det. Hvordan er de å låse opp i forhold til operatørlås? Etter det jeg skjønner er det ikke lås Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå