Gå til innhold

Nokia Lumia 820


Anbefalte innlegg

Har bare hatt telefonen et par dager, men jeg er godt fornøyd med den så langt. Synes den er en fin telefon på alle måter. Rask, oversiktlig, intuitiv, og masse av plass til musikk med minnekort.

 

Det eneste som er dårlig er måleren for hvor mye batteri det er igjen, hopper rett fra 40% til 6% og kritisk lavt nivå. Mener jeg har hørt dette er tilfelle for 920 også, så forhåpentligvis kommer det en wp8-oppdatering som fikser dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også nylig kjøpt meg denne telefonen, har ikke brukt kameraet noe særlig ennå (men liker at det er fysisk kameratast). Skjermen er mer enn god nok for meg. Jeg kommer fra en HTC Sensation, men tenker ikke noe over at oppløsningen er lavere på Lumia'n. Liker både kvalitetsfølelsen på mobilen, samt at jeg er storfornøyd med WP8 etter å ha vært android-bruker i et par år.

 

 

Lumia 820 er nå forøvrig blitt testet hos mobili.no:

http://www.mobili.no...okia-lumia-820/

Lenke til kommentar

Det betyr kanskje at Nokia Maps heller ikke kan lagres på minnekort?

Noen som vet hvor mye lagringplass de krever, f.eks. kart over Norge?

 

Norge er 120mb, Sverige 220mb og Danmark er 86mb, så (som >Jonas< sier) du skal nok ha veldig mange kart og applikasjoner for å fylle opp de 6gb som er til disposisjon :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Batteriet mitt detter også ut om jeg tar av dekselet. Har dog ikke opplevd at telefonen fryser, men i løpet av de to månedene jeg har hatt den har den restartet en gang, og ved et par anledninger har batteriet blitt tappet veldig fort uten at det skulle vært noen grunn til det.

 

Endelig var den etterlengtede Portico-oppdateringa på plass. Det tok sin tid å oppdatere (rundt to timer), og litt klønete at man må slette kart (evnt Spotify-offline musikk) for å få nok plass (rundt 1,2-1,3 GB på telefonen) til å gjennomføre oppdateringa når man ikke får lagret slikt på minnekortet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...