Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trang forhud?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Er 17 og er litt usikker på om det er litt trang forhud eller kort streng jeg har?

I slapp tilstand får jeg den fint over men i erigert må den presses over, og det er såvidt det går. er ihvertfall ubehaglig å dra den helt over, og sliter litt med det.

Når den er en plass mellom slapp og erigert så er det litt rart, fordi da får jeg ikke dratt den i det hele tatt nesten, virker som om strengen er for kort.

Lurer på om noen kremer som hydrokortison e.l. fungerer, eller om dette bare er tull?

Er som sagt trang forhud i veldig liten grad da, siden jeg fint får den over slapp.

er ikke noe keen på å gå til lege ihvertfall... og sånn jeg har forstått det, er det ikke vits med omskjæring når det er i så liten grad Anonym poster: 301a468d4e26c00ac09707e7383a8cdf Anonym poster: 301a468d4e26c00ac09707e7383a8cdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Dette bør vel tas med en urolog eller fastlegen. Mange som har det slik, så du er ikke den første. For neon hjelper det med onanering/sex, andre omskjærer seg, glidekrem hjelper normalt. Om strengen er kort kan den ryke, noe som er ganskle blodig men ikke farlig. Ville vel tatt tak i det jo før jo heller.

Lenke til kommentar

Hadde selv det samme "problemet" når jeg var rundt 14-15 årsalderen, vel det vil si at det hadde jo alltid vært der, men det var da jeg tok tak i det. Manna meg opp, gikk til legen og ca en måned etterpå så hadde jeg fått gjort ett kjapt inngrep på det lokale sykehuset etter henvisning fra fastlege og den dag idag, mangfoldig år senere, så funker det som det skal. :)

Endret av Smokeeye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...