Erling E. Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Jeg mener faktisk at utviklerne har klart å gi hver av byene sin egen karakteristiske stil arkitekturmessig. I alle fall hvis du ser på de forskjellige kolonienes stiler (engelsk, fransk og spansk). Riktignok er hver by basert på noen hovedbygninger som finnes i alle byer, og disse ser dessverre temmelig like ut innvendig. Men utvendig er da for eksempel tavernaen i Oxbay totalt forskjellig fra tavernaen i Douwesen. Er enig med deg i at det dog kunne vært litt mer liv i byene. Folk bare går rundt på måfå i gatene. Ikke bra! Naturligvis er det ikke bare én bystil i hele spillet. Det hadde vært katastrofalt. Men alle ser altfor like ut. Det er et opprykk fra Sea Dogs, men ikke så mye det kunne vært. Og ja, innvendig er nesten alle bygninger helt like. Skammelig. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 jeg er en tro fan av Sea Dogs og kan ikke se mye forskjell fra sea dogs og Pirates of the caribben(alle vet jo at det er samme folka som mekka SD) Egentlig skulle dette Vært det neste Sea Dogs , men Disney kjøpte rettighetene og fikk Akella(riktig?)til å "modifisere" spillet til PoTC konseptet, dem måtte jo også prøve å gi det ut så fort som mulig,dermed ikke fixe nok på det..... men jeg syntes det fortsatt er et FLOTT spill, helt i Sea Dogs Stil+litt til Jeg driter vel i hva anmelderen syntes,høres ut som om han bare vil ha spektakulære grafikker,lyd og gameplay? Sea Dogs var ikke sånn og PoTC er heller ikke det ,GODTA det!. Dette er ikke Doom 3 eller HL2.......... Det hva det er og jeg liker det slik det er, det gjør sikkert mange andre Sea Dogs Fans også....! så gå planken selv..! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 jeg er en tro fan av Sea Dogs og kan ikke se mye forskjell fra sea dogs og Pirates of the caribben(alle vet jo at det er samme folka som mekka SD) Egentlig skulle dette Vært det neste Sea Dogs , men Disney kjøpte rettighetene og fikk Akella(riktig?)til å "modifisere" spillet til PoTC konseptet, dem måtte jo også prøve å gi det ut så fort som mulig,dermed ikke fixe nok på det..... Akkurat. Det ser ikke mye forskjell. That's the point. Jeg driter vel i hva anmelderen syntes,høres ut som om han bare vil ha spektakulære grafikker,lyd og gameplay? Sea Dogs var ikke sånn og PoTC er heller ikke det ,GODTA det! Grafikk, lyd og gameplay? Er det noe annet i et spill som burde overgå disse tre tingene? Ja, jeg vil ha spektakulær grafikk, lyd og gameplay. Tenk deg litt godt om hva du skrev før du svarer. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Gutter gutter, ikke for å ta side, men Erling har rett her. Altså, helt ærlig når du får ett nytt spill i 2003 forventer du ikke spektakulær fantastisk grafikk, herlig lyd og gameplay på topp ( kommer ann på nowadays ) Sea Dogs virker som et bra spill, er det gammelt eller nytt ? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Gutter gutter, ikke for å ta side, men Erling har rett her. Altså, helt ærlig når du får ett nytt spill i 2003 forventer du ikke spektakulær fantastisk grafikk, herlig lyd og gameplay på topp ( kommer ann på nowadays ) Sea Dogs virker som et bra spill, er det gammelt eller nytt ? Sea Dogs er 3 år gammelt, og kom altså ut i 2000. Men poenget mitt her var: Fyren sier jeg bare ser etter spektakulær grafikk, lyd og gameplay. Er ikke gameplay det viktigste? Er det unaturlig å ville ha et godt gameplay? *bewildered* Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Sea Dogs er 3 år gammelt, og kom altså ut i 2000. Men poenget mitt her var: Fyren sier jeg bare ser etter spektakulær grafikk, lyd og gameplay. Er ikke gameplay det viktigste? Er det unaturlig å ville ha et godt gameplay? *bewildered* Gameplay er det viktigste elementet i et spill, finnes mange spill med middels grafikk som har så stablit gameplay at det ikke er til å klage på. Igjen, har du rett Erling. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Jepp. Akkurat. Jeg legger alltid mest vekt på gameplay fremfor grafikk. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg mener at mange anmeldere bare bryr seg om spillet har prangende grafikk og lyd. jeg syntes også at din anmeldelse var litt for hard, hvem bryr seg om vi er i 2003 , jeg syntes grafikken er helt nydelig og alt er i sea dogs stil.. Storyen kunne vært annerledes(dreti i PoTC storyen) og kunne vært fortsettelse på sea dogs. Anmeldere flest har stor makt over hva folk kjøper og ikke kjøper, derfor syntes jeg henrettelsen av spillet ble litt rask. Kanskje burde det stått at spillet appellerer til fans av det originale sea dogs og ikke like mye til nye fans. som Ikke har spilt det originale , (deg altså anmelder) Ikke misforstå meg , alle har rett til en mening , men din mening som anmelder veier mer enn andres , dermed burde du være ganske nøytral og JA jeg tenker over hva jeg skriver, kanskje du burde gjøre det også? :smile: Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Jeg mener at mange anmeldere bare bryr seg om spillet har prangende grafikk og lyd. jeg syntes også at din anmeldelse var litt for hard, hvem bryr seg om vi er i 2003 , jeg syntes grafikken er helt nydelig og alt er i sea dogs stil.. Storyen kunne vært annerledes(dreti i PoTC storyen) og kunne vært fortsettelse på sea dogs.Anmeldere flest har stor makt over hva folk kjøper og ikke kjøper, derfor syntes jeg henrettelsen av spillet ble litt rask. Kanskje burde det stått at spillet appellerer til fans av det originale sea dogs og ikke like mye til nye fans. som Ikke har spilt det originale , (deg altså anmelder) Ikke misforstå meg , alle har rett til en mening , men din mening som anmelder veier mer enn andres , dermed burde du være ganske nøytral og JA jeg tenker over hva jeg skriver, kanskje du burde gjøre det også? :smile: For det første er jeg nøytral - men jeg kommer ikke med nøytrale omtaler. Da faller konseptet rundt omtaler i fisk. Men jeg gjør det på en profesjonell måte hvor jeg ikke lar mine tanker om sjanger komme i veien. Jeg har tatt kvaliteten i spillet, og servert den slik jeg oppfatter den. Du misforstår - grafikken betyr veldig lite i en omtale. Dette gjelder også Pirates of the Caribbean. Hadde gameplayet vært like god som grafikken, hadde det trolig vært mye bedre. Jeg legger nesten all fokus på gameplayet, så din kommentar om at "jeg mener at mange anmeldere bare bryr seg om spillet har prangende grafikk og lyd", gjelder ikke meg. Denne omtalen fokuserer primært på gameplayet, som alle andre omtaler jeg skriver. Det er enkelt og greit - Pirates of the Caribbean er ikke særlig morsomt, nyskapende eller spennende å spille. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg mente bare at Mange Anmeldere gjør det slikt, hvis jeg fornærmet deg på noen måte så beklager jeg. Ps: uansett , jeg syntes det var passe morsomt å spille Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jepp. Akkurat. Jeg legger alltid mest vekt på gameplay fremfor grafikk. Samme her, det er ikkje artig å spille spill som ikkje har bra gameplay, uansett hvor bra grafikk det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg