Gå til innhold

[Løst] Problem med flytting av spill fra en Steam-installasjon til en annen

Anbefalte innlegg

Hei, har fått ny pc og har lasta Css over fra min gamle pc. Jeg laget ny mappe i steamapps > brukernavn(som jeg laget ny) > og puttet css inn her.

Når jeg trykker inn på steam begynner css og laste fra starten. Jeg som trodde det ville kjøre siden jeg har lagt det over fra en anna PC.

Noen som kan hjelpe meg?

Takk på fårhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man flytter spill så er det bare å kopiere steamapps mappa til steam, så du må installere steam før du flytter...

Når du flytter steam så sletter du alt untatt steamapps og steam.exe, så laster steam ned alt automatisk.

Så det hjelper ikke å bare lage en ny steamapps mappe, du må installere steam først og deretter putte den gamle steamapps mappa inn.

Jeg skal tro spillet starter å "laste" ned for å se igjennom mulig "ny" maskinvare, hvis jeg ikke tar helt feil der altså.

Lenke til kommentar

Så lenge det er ein sånn "manuell" flytting utan bruk av Steam Backup, så vil alltid Steam byrje nedlastinga på 0% - men vanlegvis går det då òg svært raskt opp til 100, sidan filene allereie er der. Prøvd å berre la det stå litt, og sjå kva som skjer? Viss ikkje har du kanskje bomma med pathen:

eg laget ny mappe i steamapps > brukernavn(som jeg laget ny) > og puttet css inn her.

Høyrest ikkje heilt riktig ut. .../Steam/steamapps/common/spelnamn (altså "counter strike source" eller noko i den retningen) er der du vil ha filene.

Flytta tråden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...