Hassli Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Nå har typen blitt tatt i fartskontroll, fått 3 prikker på førerkort og en saftig bot! Det jeg lurer på er.. de 3 prikkene, føres de inn på rullebladet? Og hva er konsekvensene av de? Går det utover vandelen Jeg er da mest bekymret for rullebladene, mens han selv er lei bøtene (2 bota på dager!!!!) Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Prikkene gjelder kun for tap av førerrett, ingenting kommer på rulleblad. Prikkene slettes etter 3 år. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Prikkene han har fått fjernes etter 3 år. Har selv blitt stoppet en gang og jeg spurte politiet om det med rullebladet. Da fikk jeg beskjed om at ting du har gjort i trafikken føres på et annet rulleblad enn hvis du f.eks har drept noen. Hvor lenge det står der vet jeg ikke, men du kan dra ned på politistasjonen å høre. Ønsker du utskrift av rullebladet hans er det nødvendig at han er med. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå