Haganeset Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg tok ut min orginale kassett spiller idag og satte inn en cdspiller ifra min bil nr.2. La opp kabler og når jeg skulle teste var alt dødt. Jeg bytta spilleren med en jeg hadde liggende inne, men helt dødt her også. Bytta forsterker, men til ingen nytte. Satte i orginal kassettspiller igjen med orginale høytalere / forsterker, og vips ble det lyd. Hva kan være galt ? Begge de andre cdspillerene virker i min andre bil, men hvorfor ikke i min Audi? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Fordi du har koblet noe feil kanskje?? Bruker du overgang fra orginalpluggen i bilen? Gul og rød ledning skal ha pluss, og sort skal ha jord og da skal spilleren skru seg på. Gul er konstantstrøm og rød er strøm fra tenninga Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Bruker overgangen som følger med spilleren og kobler til kontakta ifra bilen. Det har funka før, men nå er det helt dødt.. Kortsluttning en eller annen plass? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Mulig, du får bare måle og se, nå vet du ihvertfall hva som er hva av strømførende ledninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå