MartinL91 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Hei, jeg linkes ofte innom http://sulia.com for å se bilder, artikler osv, men i de siste to månedene har denne siden blitt lastes helt feil, det virker som om jeg kun ser tekst osv (se vedlegg). Hvis du går inn på Sulia og ser vil du (som ikke har min pc/nettverk) se at det er masse animasjoner osv. Det ser likens ut hos på min Samsung S3 faktisk også... Hvorfor opptrer Sulia slik hos meg, og hva kan fikse det? Takk på forhånd! Endret 8. november 2012 av MartinL91 Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Det ser ut til at du mangler CSSen. Prøv å slett cachen til nettleseren din, hvis ikke det funker så prøv en annen nettleser eller oppdater til nyeste versjon av opera. Si ifra om det ikke løser problemet. Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hei, jeg linkes ofte innom http://sulia.com for å se bilder, artikler osv, men i de siste to månedene har denne siden blitt lastes helt feil, det virker som om jeg kun ser tekst osv (se vedlegg). Hvis du går inn på Sulia og ser vil du (som ikke har min pc/nettverk) se at det er masse animasjoner osv. Det ser likens ut hos på min Samsung S3 faktisk også... Hvorfor opptrer Sulia slik hos meg, og hva kan fikse det? Takk på forhånd! Mulig noe som blokkerer i brannmuren din, har du trådløs router så ta ut strømmen et øyeblikk og slå på igjen. Dette har hjulpet meg et par ganger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Mulig noe som blokkerer i brannmuren din, har du trådløs router så ta ut strømmen et øyeblikk og slå på igjen. Dette har hjulpet meg et par ganger Du mener at branmuren i routeren / pc-en blokkerer port 80 som brukes av nettleseren for å kunne besøke omtrent alle sider? Neppe, du tar nok feil der da brukeren sitter her på dette forumet akkurat nå og CSS går over port 80.... Til MartinL91, det EvenAug var ikke så dumt, mulig det er noe gammel-cache som ødelegger. Lenke til kommentar
MartinL91 Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Takker for svar. Har prøvd å slette cache (mellomlageret, sant?) opptil flere ganger nå, men problemet vedvarer. Noen tips? Forskjellige nettlesere fungerer heller ikke. Samme problem i IE og i browseren på min Samsung S3. Endret 8. november 2012 av MartinL91 Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Du mener at branmuren i routeren / pc-en blokkerer port 80 som brukes av nettleseren for å kunne besøke omtrent alle sider? Neppe, du tar nok feil der da brukeren sitter her på dette forumet akkurat nå og CSS går over port 80.... Til MartinL91, det EvenAug var ikke så dumt, mulig det er noe gammel-cache som ødelegger. Svigers hadde samme problem med Qxl siden, den vill ikke laste opp uansett hvilken nettleser man brukte, et kjapt strømbrudd med routeren ordna vaffal den biffen! Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hmm... Dette er merkelig. Ikke kjenner jeg til noen globale funksjoner i windows som kan skru av CSS på en enkelt nettside. Merkelig er det også at det skjer på flere enheter. Ettersom det skjer på alle enheter på nettverket ditt, er ikke routeren et dumt sted å starte. Ta strømmen eller resette routeren kan kanskje løse problemet, men mer interessant er å se om du på en eller annen måte har blokkert noe innhold i brannmuren på routeren. Logg deg på routeren og se om du finner noen rare blokkeringer. Hvis ikke så prøv å ta strømmen som nevnt over. Lenke til kommentar
MartinL91 Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Det merkelige er at jeg har nettopp byttet ruter, og problemet vedvarer... Ruteren er nettopp satt opp (plug and play) og innstillingene er ikke gjort noe med. Lenke til kommentar
EvenAug Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 What? Hvis jeg har forstått riktig har du har 2 forskjellige enheter som viser nettsiden feil, og disse enhetene baserer seg på forskjellige operativsystem og forskjellige nettlesere... Den samme feilen har skjedd med 2 routere. Hmm... Dette virker veldig merkelig, men du har ikke noen form for "minside" hos nettleverandøren din hvor du har krysset av på noen merkelige innstillinger? Lenke til kommentar
MartinL91 Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Har Canal Digital, og det er ikke noen innstillinger der som jeg ser som jeg kan fikse på. Merkelige saker dette... Kan også legge til at Twitter oppfører seg lignende enkelte ganger... men som oftest ikke. Endret 8. november 2012 av MartinL91 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kan du bruke å bruke en annen DNS, som f.eks Google sin. Du kan endre på dette i Windows, gjøres slik. På den guiden fra Microsoft, se på trinn 6, der står det bytte av DNS servere. Du skal klikke på : "Bruk følgende DNS-serveradresser" og skrive inn følgende: 8.8.8.8 (Primær DNS-server) 8.8.4.4 (Sekundær DNS-server) Se om ting fungerer bedre nå, tøm gjerne mellomlageret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå