chrisege Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei, har startet en liten elevbedrift og trenger et gratisprogram til å skrive ut giroer til kundene. Noen som vet om det finnes? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 gratis og gratis - tror det kostet 400 kroner for noen år siden.ligger omtrent på det samme nå.. Datax faktura, som vel nå er blitt mammut/datax elns. veldig enkelt og greit program. ikke bare sånn excel-drit. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Kan det finnes noe gratis, en demoversjon f.eks. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 finner sikert en hel haug på download.com. Men av diverse ullen kvalitet.. finner sikkert noe bra der også. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Mente jeg hadde hørt om et program medlemmer av Gjerrigknark.com fikk gratis (vanlig pris 350,-). Aner ikke om det gjelder enda, men etter litt "masing" rundt på sidene fant jeg denne Artikkelen. Lenke til kommentar
midgard Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Du kan jo gå inn på www.adekvat.no og bestille et demo cd som heter "BedriftsABC'n". Der ligger et bruktbart program som ikke går ut av dato. Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Den gangen da vi hadde egen elevbedrift så var jeg økonomi ansvarlig, og da fant jeg en liten kjekk sak til Word som kunne brukes til å skrive ut giroer med. Så hvis du vil så kan jeg sende det til deg! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Den gangen da vi hadde egen elevbedrift så var jeg økonomi ansvarlig, og da fant jeg en liten kjekk sak til Word som kunne brukes til å skrive ut giroer med. Så hvis du vil så kan jeg sende det til deg! Ja "Nemon", send det til meg på adressen: [email protected] med emne felt, Program til giroer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå