Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Cannabis til ulovlig medisinks bruk

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei jeg har hatt det dårlig etter at min kjæreste slo opp, og jeg stresser hver dag, knuser ting i huset og har det jævlig helt jævlig, blir gal nesten.

Har vært hos legen og det hjalp ikke en dritt, ga ikke noe legemiddel eller resept eller noe.. sa jeg skulle snakke med sånn pysolog eller terapist eler hva det kalles men jeg har ikke penger kaste bort..

Burde jeg bruke mariuana, siden har nesten ikke andre alternativer, har røyket mye før i ungdomstiden og savner det litt egentlig Anonym poster: acc30c7c24bbb4c1c1e48a0c669e414d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ruser deg flykter du fra ting fordi du ikke orker å forholde deg til det og risikerer langtidsproblemer p.g.a veldig gradvise bivirkninger. THC i cannabis er egentlig en gift og et forsvarsverk planten har for å verne seg fra å bli spist, og skunk er igjen genmodifisert cannabis som er ekstra farlig fordi du ikke har balanseringen med CBD. Jeg skal ikke nekte for at det følels behagelig, men til hvilken pris ?

Et brudd slik du snakker om er tungt og frustrerende for alle, men man kan gjøre mye for å jobbe med dette på mer konstruktive måter som gagner ditt neste forhold istedet for å gjøre samme feilene på nytt, noe som gjelder de aller fleste mennesker. Det er viktigere å ta lærdom av det du har vært igjennom og få noe positivt ut av det enn å forbanne mørket. Ta ut den eksplosive energien din i forsvarlig trening, så slipper du å ødelegge ting.

Dra ut i skogen og rop ut noen gloser.

Gjør det du kan for å unngå å ruse deg bort, for det har aldri gagnet noen langsiktig. Du skyver bare møkka framfor deg og glemmer den midlertidig istedet for å jobbe med den.

Hvis du ser både deg selv og kjæresten i nytt lys og nye perspektiver så er det enklere å forholde seg til ting og å få noe bra ut av det, og du lærer også mye av det som du kan bruke senere for å bedre både ditt liv og for de rundt deg.

Det å snakke om det er også bra, men vær ærlig mot deg selv også, selv om det er ubehagelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...