Gå til innhold

3D film gjennom Bose T10

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har akkurat kjøpt meg 3D tv og ønsker selvfølgelig å teste ut denne. Jeg har svært lite kunnskap om 3D og håper noen kan guide meg litt.

Jeg tenker å kjøre 3D materiale (film) fra ps3 og gjennom mitt Bose T10 anlegg. Bose oppgir på sine hjemmesider at T10 forsterkeren er 3D kompatibel. Betyr dette at jeg kan kjøre 3D bilder gjennom denne akkurat som jeg har gjort med blu ray filmer tidligere? Trenger jeg noe mer utstyr (eks 3D HDMI kabel e.l) og evt hva?

Setter stor pris på svar!

Gnoke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Bosen er 3D kompatibel, så vil du ved å bruke HDMI 1.4 kabler mellom spiller og forsterker, og forsterker og TV få 3D bilde. For meg så spør TVen om den skal starte 3D visningen når den oppdager 3D inn. (Det kan fungere med andre HDMI kabler også, men HDMI 1.4 er de som er laget for 3D, mulig de kalles High Speed eller noe slikt i dag)

På spill så fungerer 3D fra PS3 også igjennom min ikke 3D kompatible forsterker. Men ikke film.

Hvis du ikke får 3D via forsterkeren, prøv direkte i TVen, hvis det da ikke funker, fikle til det fungerer slik, for så å flytte det tilbake til forsterkeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...