ahmad-madrid Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 jeg la ut et bildet som beviser det. men de nektet ! . han gikk videre men ikke jeg Lenke til kommentar
Alidinhoo Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 YESS, jeg er videre til sluttspillet Lenke til kommentar
xTricator Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 jeg la ut et bildet som beviser det. men de nektet ! . han gikk videre men ikke jeg du må rapportere kampen selv.. gå inn på dine kamper, trykk på den kampen du spilte, så trykker du på rapporter kampstillingen. om dere ikkje da blir enige må dere sende inn bilde. om du ikkje gjorde det i denne rekkefølgen, som det STÅR i reglemanget, har du ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
HoppeH Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Min motstanderen juksa og gikk videre til neste runde ! - han raporterte en feil resultat der han hadde seier og jeg hadde tap - men det var det motsatt ! - hvordan kan en stor hjemmeside ikke har kontroll over alle kampene som spilles gjennom nettet ! - hvem som helst kan benekte resultatet og jukse enkelt og greit. er så missfornøyd med hele systemet dere har etter jeg spilte min første kamp og tok en lovlig seier. men dere tok en feil avgjørelse uten å sjekke hvem som sa sannheten !!! - håper at det blir en lærepenger for dere !!! Om du har bevis på at motstanderen din har jukset kan du sende mail til [email protected] med link til kamp lobby og da med vedlagte bilder. Mvh HoppeH Lenke til kommentar
HoppeH Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det mulig å ta en pause å ikke spille seg helt til finalen på en kveld? I disse turneringene skal vi ikke spille oss videre helt til finalen. Det top 8 som går videre til sluttspillet så det betyr at du må vinne 5 kamper eller komme deg til runde 6 for å kvalifisere deg. Når man har kommet til runde 6 spilles det ikke flere kamper i den aktuelle turneringen. Det vi også kan nevne er at kvalifiseringen skal spilles på en kveld og det er ikke mulig å utsette kamper til dagen etterpå. Håper dette ga deg svar på det du lurer på! Mvh HoppeH Lenke til kommentar
Jeffysen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Er det mulig å ta en pause å ikke spille seg helt til finalen på en kveld?I disse turneringene skal vi ikke spille oss videre helt til finalen. Det top 8 som går videre til sluttspillet så det betyr at du må vinne 5 kamper eller komme deg til runde 6 for å kvalifisere deg. Når man har kommet til runde 6 spilles det ikke flere kamper i den aktuelle turneringen. Det vi også kan nevne er at kvalifiseringen skal spilles på en kveld og det er ikke mulig å utsette kamper til dagen etterpå.Håper dette ga deg svar på det du lurer på!Mvh HoppeH Takk Lenke til kommentar
Chrottes Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 jeg har vunnet en kamp nå for ikke så lenge siden men få ingen nye kamper ?? Lenke til kommentar
madsivers Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Når har jeg kommet til runde 5! skal jeg spille flere kamper idag, eller skal jeg vente til sluttspillet den 30. november? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Minner om å lese denne http://www.gamersparadise.no/artikler/sporsmal-om-fifa-13-turneringen/114248 Forum og mail overvåkes ikke for turneringsgjennomføring. Her må Kampsiden benyttes, eventuellt spør på IRC. Lenke til kommentar
Ullerien89Kris- Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Må de to som er igjen reise til Bergen for å spille? Dere dekker de utgiftene eller? Lenke til kommentar
Thpe Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 La oss si at jeg velger å spille med Real Madrid. Er det ikke lov å endre på laget på lagledelse da? Lenke til kommentar
HoppeH Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det er lov å endre på formasjon og bytte inn spiller på benken. Lenke til kommentar
Heiheiheihei123 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Min motstanderen juksa og gikk videre til neste runde ! - han raporterte en feil resultat der han hadde seier og jeg hadde tap - men det var det motsatt ! - hvordan kan en stor hjemmeside ikke har kontroll over alle kampene som spilles gjennom nettet ! - hvem som helst kan benekte resultatet og jukse enkelt og greit. er så missfornøyd med hele systemet dere har etter jeg spilte min første kamp og tok en lovlig seier. men dere tok en feil avgjørelse uten å sjekke hvem som sa sannheten !!! - håper at det blir en lærepenger for dere !!! Samme skjedde med meg, siden kampen ble spilt i feil spillmodus og hele navnet hans ikke var på bilde gikk jeg ut -.-( Få et skikkelig bilde og send inn resutatet først er mitt tips) Lenke til kommentar
dynamicm00de Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hvor mange kamper må man spille får og komme videre ?? Fint med et svar ! Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du må komme til runde 6 for å kvalifiseres til sluttspillet. Det betyr at du må vinne 5 kamper, men i den første runden får du som regel WO på grunn av folk som ikke møter opp. 4-5 kamper, altså. Når du har kommet til sluttspillet må du vinne 7 kamper for å komme deg til finalen i Bergen. Lenke til kommentar
When you leave Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hvis man tar bildet med telefon, går det an å logge seg inn på dette via telefonen da? Lenke til kommentar
fifa-ole Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Heisann? Er det ikke lov å være under 16 år? Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Nei, man må nok være over 16 for å delta. "Nedre aldersgrense for å delta i en turnering er 16 år hvis ikke annet er oppgitt." Endret 17. november 2012 av Madr1dista Lenke til kommentar
StianKH1995 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei, viss du er videre til sluttspillet, når skal du spille igjen da ? Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) 30. november fra kl. 20.00. http://www.gamersparadise.no/turnering/norges-storste-turnering-i-fifa-13-sluttspill/942/ Endret 24. november 2012 av Madr1dista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå