kaaasen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg får gi den en sjanse. Går det dårlig faller jeg bare tilbake på Chrome Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Men, om en er helt ærlig. ER virkelig IE noen god nettleser? Hurtighet er jo kun en faktor man kan bedømme nettleserne etter. IE har også et ganske frynsete rykte på nettopp hastighet. IE har jo en helt internett æra å se tilbake på som en nettopp en dårlig nettleser. At de først endelig tar opp kampen om nettlesermarkedet, det kommer vel mer på oss brukere med at Microsoft fyller igjen et gap, og dette har sikkert bedrifter og mange ventet på med lengsel. Slik at en f.eks. slipper å måtte ta stilling til nok et tredjeparts program, hvor de nå endelig kan legge ut den innebyggede som standardnettleseren. Altså at man nå kan leve med det Microsoft tilbyr, framfor å måtte lete etter gode alternativer. Endret 9. november 2012 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Favorittsystemet er best i IE har jeg nesten alltid ment. Men det synker ikke med favoritter fra andre nettlesere så vidt jeg vet. De ligger jo i egen mappe og er lett å ta backup av og overføre til nye og andre installasjoner. Er bare å kopiere og lime inn det. Fingerprint bruker jeg ikke, men på datterens Laptop funker det fint. Er vel ikke en funksjon i noen lesere, men heller i programvaren for fingerprinten at det er noe du kan klikke på ? I Firefox husker jeg man kan trykke på eksportere bokmerker til fil. Den samme filen kan man så senere importere inn i Firefox igjen. Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det største problemet til Internet explorer er at det bare kommer en oppdatering annen hvert år. IE8 kom i Mars 2009, IE9 Mars 2011 og IE10 kommer i Mars 2013. Så vidt jeg vet har de ikke kommet med noen oppdateringer i det siste (kanskje noen sikkerhetsoppdateringer). Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hva med å supportere litt eldre Windows-brukere med sine nyeste kreasjoner? Dersom det ikke finnes IE til enkelte andre OS, er det egentlig noe konkurransefortrinn? Jeg tviler liksom på at de som bruker disse andre OS'ene gidder å bytte til Windows (som må være noe av tankegangen hos Microsoft), bare for å oppleve IE ! 1 Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Uansett hvor bra IE X måtte blir vil jeg aldri tilgi Microsoft for å forpeste min arbeidsdag med IE 6 og sub standarder! 4 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det største problemet til Internet explorer er at det bare kommer en oppdatering annen hvert år. IE8 kom i Mars 2009, IE9 Mars 2011 og IE10 kommer i Mars 2013. Så vidt jeg vet har de ikke kommet med noen oppdateringer i det siste (kanskje noen sikkerhetsoppdateringer). IE10 er her nå, ikke Mars 2013? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Det skal litt mer til for å stoppe "Internet Explorer is shit"-circlejerkingen. Sant nok, MS får merke at å ikke drive utvikling fordi man rasker til seg ett monopol er handlinger som endel kunder ikke glemmer med det første. Det er over 6 år siden IE6 ble erstattet, det dårlige ryktet sitter enda. AtW 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg vil boikotte IE. Hvis markedsandelen til IE blir for høy kan MS finne på å oppføre seg som ved IE6 igjen, og utviklingen stopper. Jeg foretrekker Firefox av ideologiske grunner. 3 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Går det an å laste ned IE10 til Windows 7 nå, og i så fall, hvordan? :nei2: Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 @VH7: Godt poeng du får fram der i spørsmålet. Når Microsoft ikke en gang gidder å supportere IE en OS-generasjon bakover (til Windows 7), et det da liv laga med IE? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er det bare jeg som sliter med at alle trykk på ENTER ikke registreres her på forumet? Det fungerer fint i alle nettlesere - men ikke i IE10 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du er ikke alene, nei. https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=1255&gopid=5815&st=0entry5815 https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=1216&gopid=5717&st=0entry5717 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Du er ikke alene, nei. http://www.diskusjon...st=0 http://www.diskusjon...st=0 Takk! Da får jeg inntil videre bare leve med at innleggene mine er i et særs uoversiktlig format Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Eventuellt: http://www.getfirefox.com Endret 17. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Eventuellt: http://www.getfirefox.com Nei, Firefox er dårlige saker synes jeg. Nå er det et drøyt tiår siden jeg byttet vekk fra IE, og jeg har holdt meg til Opera og Chrome av en grunn Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Latterlig at ikke Microsoft gidder å gjøre IE10 tilgjengelig for Windows 7 også, når faktisk Apple gjør Safari tilgjengelig for Windows 7. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Apple har sluttet å lage Safari for windows. IE10 kommer sannsynligvis til windows 7 på sikt, men microsoft er foreløpig opptatt med windows 8. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Latterlig at ikke Microsoft gidder å gjøre IE10 tilgjengelig for Windows 7 også, når faktisk Apple gjør Safari tilgjengelig for Windows 7. IE blir tilgjengelig på W7. Safari er ikke tilgjengelig på W7. Apple støtter ikke Windows lenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå