Gå til innhold

BK: Barcelona OL 1992

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok plassert bildet i arkitekturkategorien.

Litt rotete på høyre side, jeg tror jeg ville croppet litt mer der. Selv om du da kutter den sirkelformede saken i front.

V2 er egentlig mer spennende, men er plaget av lampen i toppen av høyre stolpe. Den hadde jeg klatt konet vekk.

Lenke til kommentar

Hei og takk for tilbakemeldingen. :)

Arkitekturkategorien er nok hvor bilde hører hjemme.

Jeg har lagt ut en V3 uten "lampen" som ikke er en lampe men et telekomminikasjonstårn som ble bygget og spesielt designet i for bindelse med OL 1992.

http://no.wikipedia.org/wiki/Telekommunikasjonst%C3%A5rnet_p%C3%A5_Montju%C3%AFc

Bildet ser bedre ut men jeg syns ikke alltid det er så lett å fjerne objekter som egentlig hører til i bilde. Det blir liksom noe annet med en tilfeldig forbipaserende, en feilparkert bil eller andre tilfeldige objekter som forstyrrer bildet....

Mvh

Thor

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det er ikke lett å fjerne ting i slike bilder; da blir det jo ikke lenger slik som det egentlig er der.

Og det er en type detaljer som jeg selv også overser når jeg tar bilder, men irriterer meg grønn over når jeg kommer hjem og ser nærmere på bildene.

I dette tilfellet, så er en beskjæring i toppen en mulighet; kombinert med en diskret trimming av venstre og høyre side.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...