larsenfoto Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Pus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Herlig modell og et skarpt og fint bilde Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Flott eksponering med gode farger og god skarphet, samt en fin plassering av pus i bildeflaten Det eneste som kanskje ikke føles maksimalt er at du har "amputert" pus sin pote. Skulle gjerne sett helt pluss litt til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Amputering av poten plager ikke meg; men jeg kunne tenkt meg litt mer skarphet. Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Herlig modell og et skarpt og fint bilde Tusen takk! Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Flott eksponering med gode farger og god skarphet, samt en fin plassering av pus i bildeflaten :)Det eneste som kanskje ikke føles maksimalt er at du har "amputert" pus sin pote.Skulle gjerne sett helt pluss litt til. Tusen takk! Det er sant! Har vel ikke så mye mer å gå på her heller.. Men takk for tipset! Skal ta med meg det videre! Lenke til kommentar
larsenfoto Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Amputering av poten plager ikke meg; men jeg kunne tenkt meg litt mer skarphet. Skal sende bildet en runde i PS, så får vi se hva vi kan få gjort med skarpheten! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Skal sende bildet en runde i PS, så får vi se hva vi kan få gjort med skarpheten! Du får være forsiktig - jeg så kanskje for meg en runde med clarity kontrollen; men den har vel ikke PS;jeg er vant til den fra Lightroom ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg