Cuneax Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kunstig hånd kakker egg og åpner ølflasker. Hils på den fantastiske robothånda Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvor får jeg kjøpt en og hvor får jeg amputert en hånd?! 1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg er veldig interessert i hvordan dette kobles til musklene eller nervene. Er det noe info om dette noe sted? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Gøy å se hvor langt man har kommet. Om man er på 14 forskjellige mønstre nå, tenk om hvor kort tid man har tidoblet dette. Etterhvert, kanskje armen får wifi og andre duppeditter også. Egen 4" skjerm på underarmen? Blir nesten buzz lightyear-tendenser da. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Deus Ex: Human Revolution ser ikke så veldig fjernt ut nå. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg er veldig interessert i hvordan dette kobles til musklene eller nervene. Er det noe info om dette noe sted? så noe lignende med et bein på tv, men de sjulte den delen fprdi det var en fabrikk-hemmelighet Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kobler de ledere inn på nervene? Dette må isåfall være meget følsomt, om armen blir revet av kan man jo få ganske store skader av det? (River ut nervene osv) Nå spekulerer jeg bare, men hadde vært spennende å se litt hvordan de koblet seg på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg