Gå til innhold

Tørr blekkpatron...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres helt forferdelig ut, men i bruksanvisningen på en sånn refill sak jeg kjøpte sto det at man skulle la patronene stå med dysa ned i vann en liten stund. Deretter trykke den ned mot et tørt papir flere ganger helt til patronen gir fra seg jevne farge/sort merker på papiret.......tørte aldri å prøve dette da det hørtes helt horibelt ut. Nå er for lengst den gamle Lexmarken på dynga.....trives godt med min Canon I850

Lenke til kommentar

vær for all del forsiktig med dysene.. Hvis du skal presse den ned mot noe som helst, bruk noe mykt papir.. linsepapir e.l. tror vann skulle klare å løse blekket fint opp.. Skriv ut et par 3-4 test sider etter rens for å fjerne alle rester av hva du nå måtte bruke..

Lenke til kommentar
Høres helt forferdelig ut, men i bruksanvisningen på en sånn refill sak jeg kjøpte sto det at man skulle la patronene stå med dysa ned i vann en liten stund. Deretter trykke den ned mot et tørt papir flere ganger helt til patronen gir fra seg jevne farge/sort merker på papiret.......tørte aldri å prøve dette da det hørtes helt horibelt ut. Nå er for lengst den gamle Lexmarken på dynga.....trives godt med min Canon I850

Funka SINNSYKT bra!! Må prøves, men pass på at den ikke blir stående for lenge, da en del blekk kan renne ut... (Jeg brukte forresten varmt vann.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...