Marius Halle Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 ? Marginkravet på operatørene er i ferd med å kvele all innovasjon,nytenkning og kreativitet, skriver Marius Halle. Kommentar: Mobiloperatørenes utfordringer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvis innovasjon er lik å lure folk til å kjøpe overprisede SMS-tjenester så tror jeg vi skal være glad for at det tar slutt. Min mobilleverandør behøver egentlig bare levere data og telefoni til en grei pris. Alt det andre av nettjenester henter jeg hos tredjepart. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvorfor er det operatørene som skal innovere? Hva er galt med at innovasjonen ser på tjenestesiden? AtW Lenke til kommentar
ROla Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det beste som har skjedd for mobil innovasjon er nettopp det at tjenestelaget har blitt frakoblet fra aksesslaget. Ja til operatører som bitpipes. Ja til innovasjon på toppen... Lenke til kommentar
ROla Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvorfor er det interessant hva en person i Apertif mener om dette? Det er jo helt tydelig at vedkommende er bitter på sin tidligere arbeidsgiver (= NetCom) og operatørbransjen som sådan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg