supgurk Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hei, bare lurte på om noen vet om ett sted i Oslo / Oppegård området hvor du kan skaffe Black Ops 2 nå eller noen dager før? Vet det kommer ut nå neste uke, men begynner å bli lei av å høre på venner over nette som alt har greid å skaffe det en uke tidlig, så tenkte det var verdt ett forsøk Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Gå å hør i spill-butikkene, de har kanskje på lager, og er du heldig får du det. Spurte etter Assassin's Creed: Brotherhood på gamezone tidlig jeg, han sa han hadde det, men kunne ikke gi det. Er du heldig får du kjøpe, men kanskje uten kvittering. Lenke til kommentar
supgurk Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Gå å hør i spill-butikkene, de har kanskje på lager, og er du heldig får du det. Spurte etter Assassin's Creed: Brotherhood på gamezone tidlig jeg, han sa han hadde det, men kunne ikke gi det. Er du heldig får du kjøpe, men kanskje uten kvittering. Ja, har hørt, men alle seir bare nei når du spørr. Pleide å være en butikk i Oslo som solgde spill, filmer og tv-show før det kom ut. Men de har lagdt ned Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kanskje ikke så rart når de ikke får lov å selge spillene før. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Litt seint kanskje, men du skulle kjøpt fra gamezone, får det imåra Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 har Black Ops 2 nå jeg og ikke en kjeft er online.... Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Er det noen av dere som sliter med at spiller fryser og lager proppellyder :O Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er det noen av dere som sliter med at spiller fryser og lager proppellyder :O propell lyder??... har du surround på eller?....lol... nei... kjører fint her.... angående frysing så ta en tur innom recovery menyen og kjør Restore File System og Rebuild Database... Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 propell lyder??... har du surround på eller?....lol... nei... kjører fint her.... angående frysing så ta en tur innom recovery menyen og kjør Restore File System og Rebuild Database... haha, jeg bruker ikke surround, men spille lager rare lyder helt til det fryser, da kommer lyden bort, men jeg skal prøve det du sa, Takk Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 propell lyder??... har du surround på eller?....lol... nei... kjører fint her.... angående frysing så ta en tur innom recovery menyen og kjør Restore File System og Rebuild Database... men kan du ikke forklare litt nermere om derre database greierne, har ikke så mye peiling på akkurat dette Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) her recovery menu/safe mode... http://community.eu....ight/true#M1802 Endret 2. desember 2012 av 64Zombie 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå