Gå til innhold

Black Ops 2 tidlig


supgurk

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurte på om noen vet om ett sted i Oslo / Oppegård området hvor du kan skaffe Black Ops 2 nå eller noen dager før? Vet det kommer ut nå neste uke, men begynner å bli lei av å høre på venner over nette som alt har greid å skaffe det en uke tidlig, så tenkte det var verdt ett forsøk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå å hør i spill-butikkene, de har kanskje på lager, og er du heldig får du det.

 

Spurte etter Assassin's Creed: Brotherhood på gamezone tidlig jeg, han sa han hadde det, men kunne ikke gi det. Er du heldig får du kjøpe, men kanskje uten kvittering.

 

Ja, har hørt, men alle seir bare nei når du spørr. Pleide å være en butikk i Oslo som solgde spill, filmer og tv-show før det kom ut. Men de har lagdt ned :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

propell lyder??... har du surround på eller?....lol... nei... kjører fint her.... angående frysing så ta en tur innom recovery menyen og kjør Restore File System og Rebuild Database...

haha, jeg bruker ikke surround, men spille lager rare lyder helt til det fryser, da kommer lyden bort, men jeg skal prøve det du sa, Takk :)
Lenke til kommentar

propell lyder??... har du surround på eller?....lol... nei... kjører fint her.... angående frysing så ta en tur innom recovery menyen og kjør Restore File System og Rebuild Database...

men kan du ikke forklare litt nermere om derre database greierne, har ikke så mye peiling på akkurat dette :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...