EmanuelAndersen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Heisann Klør i fingra etter ett nytt spill. Har bare 600 spenn, så blir bare ett av dem for øyeblikket. Hørt at AC3 er blodheftig. COD synes jeg også er fett, men hvis det er det samme som alle de andre cod spilla, så heller jeg mer mot AC. Noen innspill hadde vært fint Mvh Emanuel Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Black Ops 2 koster bare 399 på elkjøp sine nettsider, så om du finner AC3 billig og fikser deg en hundrelapp eller to til har du nok råd til begge. Ellers er spillene så vidt forskjellige, at det er vanskelig å si. Hvilket spill blir du å investere flest timer i? Viktig at du holder deg opptatt til du får råd til det andre spillet. Personlig fenget ikke Assassins Creed meg, så jeg ville gått for Black Ops 2. Det er vanskelig å si ennå hvor likt det er de andre CoD, men Treyarch har virkelig tatt noen steg opp for å gi litt forandring i serien, der MW3 igrunn var en klone av forgjengeren. Så om de holder det de lover virker det bra. 1 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Åssen i alle dager kan du sammenligne de to erkefiendene der!? Kjøp begge to Lenke til kommentar
EmanuelAndersen Skrevet 15. november 2012 Forfatter Del Skrevet 15. november 2012 Åssen i alle dager kan du sammenligne de to erkefiendene der!? Kjøp begge to Har kjøpt begge, storfornøyd !! Takk for tips 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå