Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utsikt etter en app som gir meg muligheten til å svare telefonsamtaler, ringe, lese og sende sms. Har lett litt rundt med ikke funnet noe som oppfyller ønsket mitt.

Har et par krav og det er at det må fungere gjennom bluetooth eller USB, altså ikke wifi.

Håper det er noen som vet om en slik app. Det er snakk om en android telefon med jelly beans installert :) telefonen er rootet, så hvis appene krever det skal ikke det være et problem.

Maxiix3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tja, jo, men jeg mener da at jeg en gang i tiden satte opp wifi forbindelsen til å kjøre via Bluetooth ? Skulle dette ikke gå framdeles ? Da blir det altså i så fall: "Logisk funksjon": wifi eller rettere sagt tcp. Transportmedium: Bluetooth.

Tror det var slik man gjorde det i gamle dager når man koblet PC mot Nokia E61 sin "hi speed" dataforbindelse via bluetooth.

Men tregt og dårlig blir det nok, så det er vel ikke så mye å bruke tiden på ..

Endret av arne22
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Som NothingForever skrev, er Airdroid nærmeste du kommer til(såvidt jeg vet). Og det med at du vil ha det via Bluetooth/USB er sikkert for du ikke har tilgang til nett over alt, ikke sant? Hvis ja, du kan bare lage lokalt nettverk med Pcen din, også koble mobilen til nettverket :)

Lenke til kommentar

Tanken er mere til bruk når man befinner seg på lan. Pleier å legge mobilen nederst i baggen og egentlig bare sitte med headsett dagen ut.... Da tenkte jeg at bluetooth/USB var praktisk å svare telefonen med. Jeg tenkte også at man skulle kunne skrive meldinger og motta meldingene på pcen. Husker at på N97 var dette mulig gjennom "Nokia Suite" ihvertfall meldingsdelen. Husker det poppet opp på siden, slik msn/skype gjør osv. Skal se på Airdroid og se om jeg får brukt det slik jeg ønsker. Tusen takk for all hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...