Panerai Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg vurderer om jeg skal ta en recovery av min bærbare pc, da den har et recovery ikon. (Disk D) Vil jeg trenge koder for å installere Windows igjen? Eller slipper jeg unna? Kodene har jeg ikke lengere. Tak for svar. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det er en partisjon på den harddisken du har. Etter backup / kan også taes i recoverymenyen så booter du og trykker F11 Ikke microsoft-restore men neste som er system-restore , så er det bare neste, neste jajajajajajaj ferdig. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Om du vil ta backup av nøkkelen du har brukt kan du bruke dette programmet: http://forums.mydigi...duct-Key-Viewer Evt kan du ta "backup" av hele aktiveringen. Da kan du reinstallere Windows 7 på den samme PC'en, for så å hente inn denne backupen senere. Josh Cell Advanced Tokens Manager Men med en recoverypartisjon/disk pleier den vel å aktivere seg selv Endret 9. november 2012 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Jeg har windows vista, er det likt på vista? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Du har OS på egen partisjon, reinstall fra den og alt er ok. Backup burde du ta selv så du får med deg alt du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå