Martin Venes Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Heii Jeg har en HTC sensation som ikke vil skru seg på. Jeg har prøvd og lade den, plugge den til data og ta inn og ut batteriet. Det lyser ikke på led- lyset att den lader Jeg har ikke rootet eller installert rom på den! Hvordan kan jeg fikse dette? DET HASTER!!! Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har du forsøkt med en annen kabel ? Lenke til kommentar
Martin Venes Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Jepp. Har prøvd med mange forskjellige ladere og kabler! Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Har du forsøkt å holde inne volum ned knappen, og trykker en gang på power knappen. Hold volum ned inne til du kommer inn i bootloaderen. Visst du kommer inn, så kan du ta en factory reset. Du vil selvsagt miste alt på telefonen, ved å gjenopprette den.... Lenke til kommentar
Martin Venes Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Har prøvd det noen ganger nå , og det skjer ikke noe. Skjermen er helt svart. Den vibrere ikke og led- lyset lyser ikke! Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Vil anta at telefonen er ødelagt. Du kan forsøke med ett annet batteri, visst du har tilgang til det. Men kommer du ikke inn i bootloaderen, er det liten som kan gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå