Lyngaas Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Okei, er på tide med en oppgradering av pcen. Bygd for 2 år sia og oppgradert med et 6970 for en stund tilbake men nå begynner det å bli litt tregt og er nødt til å oppgradere litt. Trenger nytt Hovedkort, ny prosessor og mer ram. Kjører ofte tunge spill og har 2 media servere på pcen så foretrekker 8gb. Har en Cooler Master V8, vil denne funke på de nye Ivy Bridge Cpu'ene? Og helst et hovedkort som støtter den nye typen Bios. Tja, budsjett er jeg ikke helt sikker på men fint om det var mulig å holde det under 3.5k-4k. Kjøpte meg bil for en stund tilbake så alt av penger har blitt lagt i den og har derfor ikke holdt meg oppdatert på alt av ny maskinvare osv i det siste året, så trenger derfor litt hjelp med å finne noe som kan holde en stund og ikke koste en formue. Har vært innom oppgraderingspakkene på komplett men er jo mer kunnskap her ^^ Takk på forhånd. Mvh, -Lyngaas Endret 7. november 2012 av Lyngaas Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Ingen som har noen tips osv?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå