Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pris på lameller?

Anbefalte innlegg

Jeg har to store vinduer i stua som for det for øyeblikket henger persienner i, men som jeg har lyst til å få lameller i. Vinduene er 135 cm brede og 2 meter høye (innenfor karmen). Jeg har altså to vinduer på 135x200 cm hver.

Sånn cirka hvor mye vil det koste å skaffe lameller?

Jeg har ingen planer om å kjøpe noe av dyreste sort, så jeg trenger en pekepinn på hvor mye jeg kan forvente å måtte betale for lameller i en lav prisklasse (uten at det blir helt jalla).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke undersøkt så nøye, så da får jeg bare spørre dumt.. Men de der er vel 100 cm brede og 250 cm lange. Skjønner at det bare er å skjære/klippe de til i lengden selv, men putter man bare flere etter hverandre for å få de brede nok til vinduet? Vil det se ordentlig ut?

Edit: TULLA. Ser når man går inn på de at de finnes i flere bredder. Ah. Takk!

Endret av whistle
Lenke til kommentar

En ting til: er det sånn at Jysk sine vil være av veldig mye dårligere kvalitet enn hvis vi betaler noen hundre/tusen-lapper mer? For de aller billigste de har blir det jo faktisk bare 400 kr for begge vinduene, så det er jo på mange måter verdt forsøket uansett.

Men det hadde vært greit å høre om noen her har testet de fra jysk eller har erfaringer fra lameller fra andre steder.

Lenke til kommentar

Jeg har som sagt bare erfaring med dem fra Living. Er fornøyd med dem, men betalte litt mer enn dem på jysk da.

Du kan også få dem profesjonellt satt opp fra markisefirma, men da må du belage deg på endel dyrere. Ca 20 ganger dyrere enn Jysk mener jeg å huske estimatene var. Men da med montering o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...